וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: ריבלין המריא לביקור בארה"ב, במהלכו ייפגש עם אובמה

עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון

8.12.2015 / 2:05

בנוסף יקיים הנשיא פגישות מדיניות עם בכירים בממשל האמריקני. זוהי פגישתם הראשונה של השניים מאז נכנס ריבלין לתפקידו. "אין לי ספק שהמפגשים יעמיקו את ביצור היחסים בין האומות", אמר אתמול

צילום: לע"מ

הנשיא ראובן ריבלין יצא לפנות בוקר (שלישי) לביקור בוושינגטון ובניו יורק, שבמהלכו ייפגש, לראשונה מתחילת כהונתו, עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. זאת, בנוסף לפגישות מדיניות שיקיים עם בכירים בממשל האמריקני. כמו כן יהיה ריבלין אורח הכבוד בהדלקת הנרות המסורתית בבית הלבן לכבוד חג החנוכה. זו תהיה הפגישה הראשונה של אובמה וריבלין מאז נכנס האחרון לתפקידו, וזה יהיה הביקור הרשמי הראשון של ריבלין בארצות הברית. השניים נפגשו בעבר כשנשיא ארצות הברית כיהן כסנאטור.

"את חג החנוכה תמיד העדפתי לבלות בחיק המשפחה ועם הנכדים, אבל אם הנסיבות הובילו אותנו לשהות במקום אחר, אני שמח שזה דווקא בארצות הברית, לצד בת בריתנו הקרובה והאיתנה", אמר אתמול ריבלין. "הידידות בין ישראל וארצות הברית היא ביטוי של קשר עמוק מאוד. זהו קשר בין עם לעם ובין אומה לאומה ואני מתכוון להביע בפני הנשיא, בשם העם כולו, את ההערכה הישראלית לתמיכה הבלתי-מתפשרת של ארצות הברית בישראל, בכל תקופה ובכל מצב".

עוד בוואלה! NEWS:
"חג של גבורה": הנשיא ריבלין הדליק נר שני של חנוכה
ריבלין בירך את החוקרים שגילו טביעת חותם של המלך חזקיהו: "תגלית מסעירה"
20 שנה מרבין לריבלין: הקהל מצא מסילות של אהבה ללב הליכודניק

נשיא המדינה הדליק נר ראשון של חג החנוכה עם חיילים מגדודי "קדם", "שקד" ו"נצח יהודה" בחטיבת המרחבית בנימין, באוגדת יהודה ושומרון. דצמבר 2015. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
בטרם המריא איחל ריבלין הצלחה לראש המוסד הנבחר. ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

"אלה ימים של חוסר יציבות אזורי ושל מציאות ביטחונית לא פשוטה בישראל. בכוונתי לדון עם הנשיא על אתגרים אלה, לצד המשך הדיון בערכים המשותפים שאנו חולקים, ערכי חירות ודמוקרטיה", הוסיף ריבלין. "אין לי ספק שמגוון המפגשים הצפוי לי בביקור זה ימשיך ויעמיק את ביצור היחסים בין האומות ויוסיף אור בימי החג, גם אם אנחנו רחוקים מירושלים".

בטרם המריא ריבלין שוחח בטלפון עם ראש המוסד הנבחר יוסי כהן, ואיחל לו הצלחה. בהודעה לעיתונות נמסר כי ריבלין אמר לכהן: "זכית בתפקיד שכל כך רצית ומעתה הצלחתך היא הצלחת כולנו. אין לי ספק שפעילותך רבת השנים למען העם ובטחונו מגיעה לשיא בתפקיד זה. מוטלת עלייך, לצד ראשי ארגוני הביטחון והמודיעין שלנו, לבצר את ביטחון ישראל ולחזק את עוצמתינו המודיעינית למען שלום אזרחינו. לך בכוחך זה, והבא את הארגון לפסגות חדשות בתחכום ובינה".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully