וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוז ירושלים במשטרה יהפוך לגדול בארץ - ויכלול גם את מעלה אדומים

7.12.2015 / 9:10

כחלק מהשינויים שמנחיל המפכ"ל החדש, ניצב יורם הלוי, שצפוי להחליף את מפקד המחוז הנוכחי משה אדרי, יקבל אחריות כנראה גם על תחנת מעלה אדומים שמעבר לקו הירוק ועל חלקים נרחבים ממג"ב ירושלים ומעוטף העיר

צילום: מור שאולי, לע"מ; עריכה: טל רזניק

(טקס השבעתו של המפכ"ל הנכנס רוני אלשיך)

מחוז ירושלים במשטרת ישראל צפוי להתרחב ולהיות הגדול ביותר במשטרה. זאת כחלק משורת השינויים שצפוי לעבור דרג הפיקוד במשטרה עם כניסתו של המפכ"ל החדש רוני אלשיך. ניצב יורם הלוי, שעל פי הערכות יהיה ניצב המחוז הבא, יקבל מחוז גדול בהרבה מזה שפיקד קודמו משה אדרי: האחריות על תחנת מעלה אדומים ועל חלקים נרחבים ממג"ב ומעוטף ירושלים יעברו לאחריות המחוז. השינויים צפויים להתבצע על חשבון מחוז ש"י.

הלוי, כיום מפקד מחוז הדרום, מילא שורה של תפקידים במחוז ירושלים. בין היתר שימש מפקד ימ"ר ירושלים ומפקד מרחב דוד, האחראי על הר הבית והעיר העתיקה. הלוי נחשב לאחד המפקדים המנוסים ביותר במשטרה בכל הקשור ללוחמה בטרור, לכן בלשכת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן רואים בו כמתאים ביותר להעברת שורת רפורמות במחוז, ובהן כאמור השינויים המבניים.

לקריאה נוספת:
המפכ"ל הנכנס רוני אלשיך בטקס השבעתו: "כאן כדי לשרת"
סמפכ"ל פורש, ניצב חשוד: האתגר הראשון של אלשיך - איוש הפיקוד הנעלם
אחרי פרישת סאו: ניצב זהר דביר מונה לסמפכ"ל החדש

יורם הלוי מפקד המחוז הדרומי בטקס הרמת כוסית למצטייני המרחב, ספטמבר 2014. משטרת ישראל, אתר רשמי
צפוי לפקד על המחוז הגדול ביותר במשטרה. ניצב הלוי/אתר רשמי, משטרת ישראל

ארדן כבר הביע בעבר את רצונו לשבץ את הלוי לתפקיד מפקד מחוז ירושלים, שאותו הוא רואה כמחוז החשוב ביותר במשטרה. הלוי, הניצב הוותיק ביותר במשטרה, היה המועמד המוביל לתפקיד המפכ"ל, אולם לבסוף נבחר מועמד חיצוני.

אם הלוי אכן יתמנה לתפקיד, מפקד המחוז הנוכחי אדרי יעבור לפקד על מחוז תל אביב. מפקד מחוז ש"י, ניצב שלומי מיכאל, פרש לאחרונה מהארגון כעבור תשעה חודשים בלבד ותפקידו טרם אויש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully