וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה ודקירה בירושלים: 3 פצועים קל, המחבל חוסל

מחבל בן 21 מבית חנינא דרס שני צעירים ברחוב ירמיהו שברוממה, ואז יצא חמוש בסכין, ודקר שוטר שהיה בניידת. חייל שירד מאוטובוס התחיל לרדוף אחריו, וירה בו למוות. "שמעתי צעקות של ילדים שברחו כדי לא להידקר"

צילום: רוני כנפו, דוברות מד"א; עריכה: מרום שפיצר

מחבל בן 21 תושב בית חנינא שבמזרח ירושלים דרס הערב (ראשון) שני צעירים ברחוב ירמיהו בשכונת רוממה בעיר. לאחר מכן הוא יצא חמוש בסכין והחל לחפש קורבנות. הוא הבחין בניידת משטרה שעברה ברחוב, ודקר את אחד המתנדבים. חייל שירד מאוטובוס, וזיהה את המחבל רץ לעברו, פתח באש שממנה נהרג המפגע. השוטר הדקור, בשנות ה-60 לחייו, פונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה עם פצעי דקירה בגפיו. גם אלה שנדרסו נמצאים במצב קל.

"שמעתי צעקות של ילדים קטנים שברחו אחרי שהבינו שמנסים לדקור אותם", סיפר אבי יפה, עד ראייה לפיגוע. "המחבל דפק לו על החלון, השוטר כנראה פתח לו, ואז הוא פשוט דקר אותו. בצד השני של הכביש ראיתי אדם מבוגר שמנסה לנטרל אותו. אבל הוא בא אליו עם הסכין והמבוגר ברח. רק אחר כך החייל הצליח לירות בו".

"ראיתי עשן יוצא מהרכב הפוגע", סיפר שמואל, שנקלע אף הוא לזירה. "שמעתי צעקות. אמרתי למשטרה 'יש כאן דקירה'. פתחתי את החלון של האוטו ובאותה שנייה המחבל בא ודקר את השוטר שלוש פעמים. אחרי שהוא ברח, החייל ירה בו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במקום הייתה המולה גדולה. השוטר היה דקור בגפיים העליונות. העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי", סיפר חובש בכיר במד"א יצחק אנגל. "בתוך כלי רכב שכב צעיר בהכרה מלאה שנפגע ברגליו מהדריסה. הוא היה נסער מאוד וסיפר שנפגע מכלי רכב ושאזרחים שהיו במקום סייעו לו עד שהגענו למקום", העידה חובשת רפואת חירום במד"א אלישבע פרץ. כמה אזרחים שלקו בחרדה טופלו במקום בידי הצוותים הרפואיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

זינוק במספר הפיגועים

מתחילת השנה אירעו 2,181 פיגועים נגד ישראלים - כך הודיעה היום המדינה לבג"ץ. מדובר בעלייה משמעותית משנת 2014, שבמהלכה נרשמו 1,650 פיגועים. הנתונים פורסמו במסגרת תשובת המדינה לעתירת משפחות המחבלים שביצעו את הפיגוע בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שביקשו להימנע מהריסת בתיהם. בין היתר, כתבה המדינה כי "הנתונים מצביעים על שינוי נסיבות משמעותי ועל הסלמה בהיקף, בעוצמה וברמת הטרור הרצחני, המחייבים נקיטת אמצעים להרתעת מפגעים פוטנציאליים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
טרור הילדים: מספר הקטינים בקרב האסירים הביטחוניים זינק מ-190 ל-420
נתניהו: הפתרון הוא מדינה פלסטינית מפורזת שתכיר במדינה יהודית
לקראת עוד לילה קפוא: בצפון ובנגב נשבר שיא של 30 שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופת המחבל שנורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החייל שחיסל את המחבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully