וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים על מעצר החשודים ברצח בדומא: "טוב מאוחר מאף פעם"

בין חברי הכנסת שהתייחסו לפרסום על ההתפתחות רצח משפחת דוואבשה היו יו"ר האופוזיציה הרצוג וראשת מרצ גלאון. "הפיגוע הוא פשע מחריד שרודף אותנו - האיחור בפענוח מותיר טעם רע"

עריכה: ניר חן

חברי כנסת ממפלגות השמאל התייחסו היום (חמישי) לפרסום על אודות מעצרם של החשודים ברצח משפחת דוואבשה בפיגוע הטרור היהודי שהתרחש בכפר דומא בחודש יולי האחרון. ראש האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס (חמישי) לפרסום ואמר: "הרצח הנורא של משפחת דוואבשה הוא פשע מחריד שרודף אותנו כעם וכחברה. מי שביצע אותו חתר במודע תחת אושיות המדינה ויש למצות איתו את מלוא חומרת הדין, אנחנו צריכים לעמוד כחומה בצורה מול טרור מכל סוג שהוא ולמגר אותו".

גם עמיתתו של הרצוג למפלגה, ח"כ ציפי לבני התייחסה למעצר החשודים בפיגוע הטרור היהודי. "מברכת על עצירת החשודים באירוע המחריד בכפר דומא", כתבה לבני בעמוד הפייסבוק שלה. "הוקענו אותם בלי שידענו את שמם, מערכת הביטחון והאכיפה מילאה את תפקידה ועכשיו הגיעה זמנה של מערכת המשפט לעשות את תפקידה, קודם כל בשביל המדינה שאנחנו מאמינים בה. אסור שישראל תהיה סובלנית כלפי כל סוג של טרור, ערבי או יהודי".

לקריאה נוספת:
חוסיין דוואבשה: "מחכה כבר להסתכל בפני החיות ששרפו את ביתנו"
נעצרו שני חשודים בהצתת תחנת הדלק בעלי: "נקמה על רצח דוואבשה"
יעלון מבהיר: "אין די ראיות למעצר חשודים בפיגוע היהודי בדומא"

יצחק הרצוג באירוע שבתרבות בתיאטרון הבימה בתל אביב, אפריל 2015. אליצור ראובני, מערכת וואלה! NEWS
"צריך לעמוד כחומה מול טרור מכל סוג". הרצוג/מערכת וואלה! NEWS, אליצור ראובני

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, הגיבה גם היא על ההתקדמות בחקירת הרצח בדומא, ואמרה כי האיחור בפענוח הרצח "מותיר טעם רע". "טוב מאוחר מאשר אף פעם, אבל האיחור הגדול בפענוח הרצח משאיר טעם רע ביותר, במיוחד אם נזכרים בנמרצות והנחישות שבה מטפלים, ובצדק, בטרור הפלסטיני", אמרה. היא הוסיפה: "נותר לקוות שעכשיו יפעלו למיצוי הדין באופן שימנע את המשך תחושת האפליה בין לדם לדם".

ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ), שעתר לבג"ץ בדרישה מהמדינה להעמיד לדין את רוצחי משפחת דוואבשה, בירך גם הוא על הסרת צו איסור הפרסום. "טוב עשתה המדינה כשוויתרה על צו איסור הפרסום הכולל, אבל עדיין ראוי שכולנו ניחשף מהר ככל האפשר לפנים ולשמות של החשודים בהצתת משפחת דוואבשה למוות", אמר פריג'. "יותר מדי סימני שאלה אפפו את אופן טיפול כוחות הביטחון בפרשה ועכשיו הגיע הזמן שהמדינה תפעל בשקיפות מלאה, תעמיד את המחבלים היהודים לדין בהקדם האפשרי. בניגוד למתלהמי הימין אינני דורש את הענשת משפחות הרוצחים, את הריסת בתיהן או את גירושן, אבל ראוי שהרוצחים עצמם יקבלו את העונש החמור ביותר האפשרי ויבלו את יתרת ימיהם מאיורי סורג ובריח, ללא חופשות, חנינות או הקלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ראשי מפלגות בכנס שדולת נשים, בית ציוני אמריקה, 24.2.15. ראובן קסטרו
"נותר לקוות שעכשיו יפעלו למיצוי הדין". גלאון/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בפתח תקווה התיר היום לפרסום כי נעצרו חשודים בפיגוע הצתת הבית של משפחת דוואבשה בכפר דומא בחודש יולי השנה. בימים האחרונים פורסם כי חלה התפתחות משמעותית בפרשה, אולם צו איסור גורף הוטל על פרטיה. בין העצורים, חשודים המוכרים למשטרה, חלקם אף מאירועים לאומניים אחרים שנעצרו והורחקו בעבר במסגרת צווים מנהליים. החקירה נמצאת תחת ייעוץ משפטי צמוד של פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully