וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את הבגרות שלי עשיתי": עשרת המשפטים המנצחים של המורים

3.12.2015 / 15:20

לכבוד "יום המורה", בבת ים ערכו סקר מיוחד ובו בחרו את "המשפטים הגדולים" שאומרים המורים. בשאר הארץ מציינים את "ההערכה הגדולה לצוותי החינוך" באירועים שונים

תלמידים בכיתה. ShutterStock
תלמידים בכיתה/ShutterStock

זוכרים לומר תודה: תלמידי ישראל חוגגים היום (חמישי) את "יום המורה", יום הוקרה והערכה ל-166,208 מורות ומורים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה בישראל. במסגרת אירועי יום המורה משולבת פעילות ענפה בבתי הספר, ברשויות המקומיות, בתקשורת, בכנסת ישראל ובמשרדי הממשלה השונים.

"מורי ומחנכי ישראל הם המעצבים המשמעותיים ביותר של דור העתיד - לצד ההורים", אמר יו"ר ועד ההורים בירושלים, פז כהן. "ההערכה הרבה בכל רחבי הארץ משקפת את התודה וההערכה הגדולה שיש לכולנו לצוותי החינוך", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: נעצרו חשודים ברצח בני משפחת דוואבשה
הרוצחים השאירו את התינוקת אצל הסבתא – ויצאו למסע הרג
פצוע קשה בפיגוע ליד י-ם; המחבל - קצין במנגנוני הביטחון

"את הבגרות שלי כבר עשיתי"

במסגרת החגיגות וציון היום באלפי מוסדות חינוך ברחבי הארץ, מועצת התלמידים בבת ים ערכה לכבוד המאורע סקר בין התלמידים בעיר וקבעה את "עשרת המשפטים הגדולים של המורים". תלמידי העיר הציעו משפטים שונים, שנשמעו מפי מורים שונים, ואלו הועברו באמצעות קבוצות וואטסאפ שנפתחו במיוחד לסקר.

המשפט האלמותי "אל תתנדנד, היה לי תלמיד שנפל ושבר את הגב", זכה במקום הראשון. אחריו נבחרו, לפי הסדר, המשפטים: "את הבגרות שלי כבר עשיתי", "תרגול מביא להצלחה", "תמיד תראה איפה אתה אשם, לפני שאתה מאשים אחרים", "תן לי לחדד את מה שאמרת", "לא טעיתי, בדקתי את הערנות שלכם", "יש לו פוטנציאל, והוא לא מממש אותו", "אני מרגישה כאילו אני בגן ילדים", "מה אני שקופה? אני מספיק גדולה בשביל שתראו אותי", והאיום המוכר: "אני אעביר אותך מקום", שהגיע למקום העשירי והאחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר מועצת התלמידים בעיר, נועם פלקה, סיפר כי "התלמידים בעיר בחרו את המשפטים הקבועים שכל המורים אומרים". לדבריו, "כל העיר התגייסה לפרויקט. התלמידים שלחו מלא משפטים, חברי מועצת הנוער ריכזה את החומרים שנשלחו – ובסופו של דבר התלמידים הם אלו שבחרו את המשפטים הנבחרים".

עוד הוסיף פלקה כי "מהמשפטים שהגיעו מבתי הספר אפשר היה ללמוד הרבה על אופי המוסד החינוכי. נניח בבתי ספר דתיים יש למורים משפט 'איפה הראש שלך', שכוונתו היא 'איפה הכיפה שלך'".

יום הכנה לתלמידי כיתה א',בית ספר ס זלמן ארן בירושלים, אוגוסט 2015. נועם מושקוביץ
הזדמנות לומר "תודה" למורות ולמורים. בית ספר בירושלים/נועם מושקוביץ

המורים קיבלו בשמחה את הוקרת התודה של התלמידים. "הגעתי מההיי-טק ובעברי הייתי רופא וטרינר – אז אני יודע מה זה סביבה שתומכת, לעומת סביבות אחרות", אמר ד"ר אייל מלצר, מורה למדעים בבית הספר אורט מילטון בבת ים. "מהבחינה הזו בית הספר מאוד חם ואנושי, זה היתרון הגדול שלו. היום היה מאוד מרגש איך שההורים הגיעו והכינו לכל המורים ארוחה כזאת מפוארת. לעומת שנים קודמות, השנה היה מאוד מיוחד בגלל שהיה מפואר ורציני".

חנה דלאון, מנהלת תיכון שז"ר בעיר, אמרה כי "יום המורה הוא יום מכונן במערכת החינוך שבו יש הזדמנות לקהילה להודות למורים שעושים עבודת קודש לקידום והצלחת הילדים. זהו יום שמעורר המון התרגשות, סיפוק ומחדש את הכוחות להמשיך ולהשקיע בעבודת החינוך החשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully