וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסיין דוואבשה לוואלה! NEWS: "מעצר החשודים נודע לי מהתקשורת"

שלומי גבאי

3.12.2015 / 12:12

סבו של עלי דוואבשה, הפעוט שנרצח בפיגוע בכפר דומא יחד עם אמו ואביו, אמר כי התעדכן על ההתפתחות דרך התקשורת והמבקרים בבית החולים, שם מאושפז נכדו אחמד. לדבריו, "עדיף לי למות לפני שאפגוש את החשודים"

עריכה: ניר חן

חוסיין דוואבשה, אביה של האם ריהאם שנרצחה יחד עם בעלה סעד ובנה הפעוט עלי בפיגוע הטרור היהודי בכפר דומא, אמר היום (חמישי) לוואלה! NEWS כי לא ידע על מעצר החשודים בפרשה. "שום גורם רשמי לא הודיע לנו על המעצרים, שמענו על כך מהתקשורת ומהמבקרים. שמענו שעצרו כמה בחורים שעשו לנו את השריפה בבית ורצחו את הבת שלי ואת בעלה ואת הנכד שלי עלי, שכל העולם היום מכיר", אמר.

עם זאת, הסבא הודה כי הוא מוצא נחמה מועטה בהתפתחות. "אני שמח שיש התקדמות וסוף סוף עצרו אותם, זה רגע קשה מאוד. גם אם ישימו אותם בבית הסוהר לכל החיים את האנשים הרעים האלו, זה לא יעזור לנו, המשפחה שלנו הלכה".

חוסיין התקשה להסתיר את הסבל הרב שנגרם לו ולמשפחתו. "אני מפחד מהרגע שאני אראה אותם, שאסתכל בפנים שלהם, עדיף לי למות לפני שאפגוש אותם. מה אני יכול להגיד לילד שמתעורר כל לילה ופוחד שבאים לשרוף אותו עוד פעם? אחמד שואל כל הזמן על אימא ואבא שלו ואח שלו, התינוק עלי. אנחנו במצב קשה מאוד".

לקריאה נוספת:
חוסיין דוואבשה: "מחכה כבר להסתכל בפני החיות ששרפו את ביתנו"
נעצרו שני חשודים בהצתת תחנת הדלק בעלי: "נקמה על רצח דוואבשה"
יעלון בחודש שעבר: "אין די ראיות למעצר חשודים בפיגוע היהודי בדומא"

ראיון עם חוסין דוואבשה. מערכת וואלה!
"מפחד מהרגע שאראה את הפרצוף שלהם". חוסיין דוואבשה/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בפתח תקווה התיר היום לפרסום כי נעצרו חשודים בפיגוע הצתת הבית של משפחת דוואבשה בכפר דומא בחודש יולי השנה. וואלה! NEWS הייתה בין העותרות להסרת הצו. בימים האחרונים פורסם כי חלה התפתחות משמעותית בפרשה, אולם צו איסור גורף הוטל על פרטי החקירה. בין העצורים, חשודים המוכרים למשטרה, חלקם אף מאירועים לאומניים אחרים שנעצרו והורחקו בעבר במסגרת צווים מנהליים. החקירה נמצאת תחת ייעוץ משפטי צמוד של פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

"בימים האחרונים נעצרו לחקירה על ידי גורמי הביטחון צעירים החשודים להשתייכות בהתארגנות טרור יהודית ובביצוע פיגועי טרור. במסגרת החקירות נבדקים חשדות קונקרטיים סביב הפיגוע הקשה שאירע בכפר דומא", נומק בהחלטת השופט ארז נוריאל להסיר את הצו.

עוד נכתב: "מהלכי החקירה מתבצעים תוך שיתוף פעולה בין שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. שאר פרטי החקירה, לרבות זהות העצורים, הם תחת צו איסור פרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully