וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כתובת אש הוצתה בחתונה – וברזי הכיבוי הרטיבו את האורחים

3.12.2015 / 14:05

גימיק שתכננו חברות הכלה יצא מכלל שליטה כשהאש, שהוצתה במרכז רחבת האולם בירושלים, גרמה להפעלת מערכת הכיבוי. הכלה נותרה רטובה עד לסוף האירוע, אך המשפחה המשיכה בשמחה: "כולם יזכרו כמה שמח היה"

צילום: דיווח ראשוני, עריכה: נועה לוי

אביזרים וגימיקים שנועדו להלהיב את האורחים הפכו לדבר שבשגרה באירועים ובשמחות, אך במקרה של חתונה חרדית שהתקיימה השבוע בירושלים – הדברים יצאו מעט משליטה. כתובת אש שהוצתה בידי חברות הכלה הפעילה את מערכת כיבוי האש באולמי "וולף" שבגבעת שאול, וגרמה לכלה להירטב עד לשד עצמותיה. המשפחות קיבלו את האירוע בחיוך: "כולם יזכרו כמה שמח היה שם".

אחד המשתתפים בחתונה סיפר: "בחתונות של החרדים, החברות של הכלה אחראיות על הריקודים, ובכל חתונה מביאים כל מיני אביזרים, זיקוקים וכל מיני דברים לעשות שמח. מביאים גם אציטון, עושים ממנו צורות על הרצפה ומדליקים ושרים שירים של בר יוחאי ול"ג בעומר". האורח הסביר כי בדרך כלל מציתים את האציטון ויוצרים צורה קטנה מאש, אבל בחתונה המדוברת קרה אירוע חריג. "באולם יש תקרה נמוכה ונשפך קצת יותר מדי אציטון, וישר התחילו הזרנוקים לעבוד", סיפר.

צוות האולם כיבה את ברזי הכיבוי שהתיזו מים על האורחים תוך זמן קצר, אולם החוגגים שהתרכזו סביב האש ברחבת הריקודים נרטבו לחלוטין. "הם הספיקו להירטב כי כולם נמצאים ממש סביב המדורה שעושים, וכמובן הכלה בכבודה ובעצמה קיבלה 'דוש' רציני והייתה רטובה עד סוף החתונה", סיפר האורח. לדבריו, "לקחו את זה בקטע 'קול'. כל חתונה מחפשים משהו מעניין אז הנה היה. כולם יזכרו את השמח שהיה שם".

עוד בוואלה! NEWS:
יעלון: "לא נאפשר העברת נשק כימי בסוריה לארגוני טרור"
רבנים מרכזיים על לימודי נשים: "שורפים יותר מכבשני
אושוויץ"
בתגובה לסימון מוצרים: ישראל נוקטת צעדים נגד המדינות שהובילו את המהלך

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully