וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו ניצלה שהותה בצרפת וביקרה בבית ספר יהודי בפריז

רעייתו של ראש הממשלה שהגיעה לצרפת לרגל ועידת האקלים, התפנתה לביקור בבית הספר "לוסיין דה הירש". נתניהו הגיעה לבושה בצבעי דגל צרפת, כמחווה לקורבנות מתקפת הטרור בעיר, ושוחחה עם התלמידים על התחושות בעת הזו

צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק

רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה היום (שני) לביקור בבית ספר יהודי בפריז, שם נפגשה ושוחחה עם התלמידים מהקהילה היהודית בבירה הצרפתית על התחושות בצרפת בעת האחרונה. נתניהו הגיעה לבית הספר "לוסיין דה הירש" כשהיא לבושה בצבעי דגל צרפת וכמחווה לזכרם של קורבנות מתקפת הטרור שפקדה את העיר.

בבית הספר לומדים ילדים מגיל גן ועד כיתה י"ב, ובשנת 1944 נשלחו מורים ותלמידים ממנו למחנות ההשמדה. "הילדים והמורים קיבלו את רעייתי בחום ובאהבה כשהם שרים בעברית 'הבאנו שלום עליכם'", סיפר ראש הממשלה. "רעייתי שוחחה עם צוות המורים והתראיינה לעיתון בית הספר של התלמידים, ששאלו אותה על עבודתה כפסיכולוגית ילדים וכן על תפקידה כאשת ראש הממשלה. רעייתי אמרה לילדים: 'חשוב שתשקיעו בלימודים ושתמיד תדעו שישראל היא הבית שלכם'".

ראש הממשלה ורעייתו בביקור בבית ספר יהודי בפריז, נובמבר 2015. לשכת העיתונות הממשלתית
רעיית ראש הממשלה בבית הספר "לוסיין דה הירש"/לשכת העיתונות הממשלתית

"מאוחר יותר ביקרה רעייתי בזירות הפיגוע במועדון הבטאקלן ובמסעדת לה פטיט קמבודג', שם הניחה זרים לזכר קורבנות הטרור. בעת ביקורה בבטאקלן התראיינה רעייתי לערוץ הטלוויזיה הצרפתי bfm", הוסיף נתניהו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראש הממשלה ורעייתו בביקור בבית ספר יהודי בפריז, נובמבר 2015. לשכת העיתונות הממשלתית
רעיית ראש הממשלה בפריז, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

בשולי ועידת האקלים הבינלאומית בפריז שנפתחה היום, ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לחצו ידיים זה עם זה, לראשונה מאז 2010. לחיצת הידיים התרחשה כשהשניים עמדו קרוב זה לזה במהלך צילום התמונה הרשמית של כלל המנהיגים המשתתפים בוועידה, וביניהם חצץ רק ראש ממשלת ניו זילנד, ג'ון קי.

ראש הממשלה נתניהו פגש בחטף גם את נשיא ארצות הברית ברק אובמה, והשניים ניהלו שיחה קצרה. גורם מדיני ישראלי אומר כי השיחה התקיימה תוך כדי הליכה משותפת וארכה כעשר דקות, כאשר שר החוץ האמריקני ג'ון קרי הצטרף לשיחה לקראת סיומה.

לראשונה מאז שנת 2012: נתניהו ואבו מאזן לחצו ידיים בוועידת האקלים בפריז. רויטרס
גם זה קרה היום. לחיצת היד בין נתניהו ואבו מאזן, היום/רויטרס

נתניהו נועד היום גם עם שרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני. בסיום הפגישה, אמרה מוגריני כי למרות הצהרות ראש הממשלה לפיהן הוא משהה את מעורבות האיחוד האירופי בתהליך השלום במזרח התיכון, האיחוד ימשיך לגלם בו תפקיד. כשהדוברת של מוגריני נשאלה על תגובת ישראל לסימון מוצרי ההתנחלויות במדינות האיחוד, היא השיבה: "יחסי האיחוד האירופי וישראל טובים, נרחבים ועמוקים והם ימשיכו להיות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully