וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירה סמויה: נחשפה רשת סחר בנשים שפעלה במגדלי יוקרה בת"א

29.11.2015 / 0:22

על פי החשד, הנשים הובאו לארץ מרוסיה ואוקראינה, הועברו למגורים בבניינים מפוארים בתל אביב וברמת גן - שם סורסרו על ידי חברי כנופיה מבת ים. "אחת מהן סיפרה שבשבוע היא הייתה מרוויחה 3,000 דולרים - אותם שלחה למשפחתה"

פשיטה של ימ"ר ת"א על בתי בושת בדרום העיר. נובמבר 2013. דרור עינב
מינימום של מאה דולרים למפגש של חצי שעה/דרור עינב

פרשה חמורה של סחר בנשים נחשפה במשטרת תל אביב: על פי החשד, בחודשים האחרונים כנופיה ובראשה ליאוניד שטריימר, בן 35 מבת ים, ייבאו נשים מאוקראינה ומרוסיה במטרה לעסוק בזנות. מחקירת המשטרה עולה כי הנשים פעלו במגדלי יוקרה בתל אביב וברמת גן וכן בבתי מלון יוקרתיים באזור, וקיימו יחסי מין עם אנשי עסקים בעבור תשלום כספי.

החקירה התנהלה בחשאי במשך כמה חודשים תחת פיקודו של ניצב-משנה גדי אשר, אשר במהלכה התחקו החוקרים הסמויים אחר פעילות רשת הזנות. מהחומרים שנאספו עולה כי חברי הרשת איתרו צעירות ברחבי רוסיה ואוקראינה, שחלקן עסקו בדוגמנות בעבר, ותוך ניצול המצב הכלכלי הקשה בשתי המדינות - שכנעו אותן להגר לישראל כשבידיהן אשרות כניסה של תיירות. בהמשך, שיכנו את הנשים בדירות יוקרה ובמלונות פאר - שם, לפי החשד, הפעילו בתי בושת לאנשי עסקים ובעלי ממון.

עוד בוואלה! NEWS:
משבר החזרת הגופות: "ראשי חמולות מסרבים לדבר עם צה"ל"
התגובה הרוסית: איסור על טיסות צ'רטר לטורקיה והגבלות על ייבוא
תיעוד מל"ט מסוריה: "חיילים איראנים בורחים מלוחמי ג'בהת א-נוסרה"

אילוסטרציה. ShutterStock
הנשים חשפו בחקירתן כיצד התנהל "העסק"/ShutterStock

עוד עולה מהחקירה כי בכל חדר פעלו במהלך כל שעות היממה שתי נשים, בשתי משמרות – במהלכן, לפי החשד, קיבלו לקוחות בהיקף של מאות ואלפי דולרים. "מחיר המינימום" למפגש של חצי שעה עם אחת הנשים עלה מאה דולרים. החקירה נפתחה בעקבות תלונות של דיירים ששמו לב שנפתחו בתי בושת בסמוך לביתם, והגישו תלונה לתחנת המשטרה.

כל אחת מהנשים נאלצה להעביר למפעילי הרשת מחצית מהסכום שהרוויחה בכל משמרת. "אחת מהן סיפרה שבשבוע היא הייתה מרוויחה 3,000 דולרים ויותר, אותם היא הייתה שולחת למשפחתה שבאוקראינה", סיפר גורם משטרתי ביחידה המשטרתית המרכזית (ימ"ר) בתל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מהחניון התת קרקעי - לדירות הנשים

חוקרי מפלג המוסר, תחת פיקודו של סגן-ניצב שי גרץ, איתרו עד כה עשר בנות שחשפו בחקירתן את האופן בו פעל העסק: הלקוחות נדרשו להיכנס לחניון תת קרקעי ולספר בכניסה שהם הגיעו לחדר הכושר או למועדון הספא במקום. בהמשך הם התבקשו לעלות דרך המעלית לדירות ולחדרי הנשים – מבלי לעבור בלובי או לחלוף דרך השומרים.

החשוד המרכזי בפרשה, ליאוניד שטריימר, נעצר ביום שישי ומעצרו הוארך עד ליום שלישי הקרוב. יחד איתו נעצר חשוד נוסף, אולם במשטרה מערכים שבקרוב יתבצעו מעצרים נוספים, וכי חלק מהגברים שנהגו לפקוד את המקום יזומנו להיחקר בנוגע לפרשה החמורה.

(עדכון ראשון: 23:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully