וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחתי את הטרור": בן בכור נולד לפצוע האנוש מהפיגוע בבורגס

28.11.2015 / 0:20

דניאל פחימה מעכו ואשתו דנה חבקו בסוף השבוע בן בכור, שלוש שנים אחרי שנפצע באורח אנוש בפיגוע בנמל התעופה בבורגס - שם גם איבד את שני חבריו הטובים. "מאחל לו חיים שונים לגמרי מאלו שאני עברתי"

חתונתו של דניאל פחימה, שנפצע בפיגוע בבורגס. ערן גילווארג
חבקו בן ראשון. דניאל ודנה פחימה ביום חתונתם/ערן גילווארג

שלוש שנים לאחר שנפצע באורח אנוש בפיגוע בנמל התעופה של בורגס שבבולגריה, בסוף השבוע האחרון נולד לדניאל פחימה, בן 28, בן בכור. "אני מסדר את החדר של הנכד החדש שלנו", סיפר אביו, מקסים, בשיחה עם וואלה! NEWS. עוד הוסיף הסב הנרגש: "אנחנו מנסים לעכל את הבשורה המדהימה הזו".

בנו החדש של פחימה, תושב עכו, נולד ביום שישי, ומחר הם צפויים להשתחרר מבית החולים. "כשדנה והתינוק שלנו ישתחררו, נתחיל את חיינו החדשים כמשפחה בישראל", אמר פחימה. "ההרגשה היא מדהימה. זה הרגע שבו אני יכול לומר באופן חד-משמעי שניצחתי את הטרור. אני מאחל לו בריאות, אושר וחיים שונים לגמרי ממה שאני עברתי".

עוד בוואלה! NEWS:
התגובה הרוסית: איסור על טיסות צ'רטר לטורקיה והגבלות על ייבוא
בחסות צה"ל: מתנחלים עשו פיקניק בשטח פלסטיני פרטי בחברון
תיעוד מל"ט מסוריה: "חיילים איראנים בורחים מלוחמי ג'בהת א-נוסרה"

חתונתו של דניאל פחימה, שנפצע בפיגוע בבורגס. ערן גילווארג
"הרגשה מדהימה". דניאל ודנה פחימה ביום חתונתם, השנה/ערן גילווארג

ב-18 ביולי 2012 פחימה נחת יחד עם שני חבריו, מאור הרוש ואליאור פרייס, בשדה התעופה של בורגס. זמן קצר לאחר מכן עלו השלושה יחד עם קבוצת ישראלים לאוטובוס שהיה אמור להוביל אותם לבית המלון שבו ישהו במהלך החופשה. אלא שאז פעיל החיזבאללה, מוחמד חסן אל-חוסייני, התפוצץ יחד עם מטען החבלה שתכנן להטמין בתא המטען של האוטובוס – וגרם למותם של חמישה ישראלים, בהם שני חבריו הטובים של פחימה.

פחימה נפצע באורח אנוש וסבל מפציעות וכוויות בכל חלקי גופו. חודשיים לאחר מכן, כשהתעורר בבית החולים, גילה שחבריו נהרגו בפיגוע. זמן קצר לאחר מכן הועבר למחלקת השיקום שבבית החולים שיבא שבתל השומר, שם היה מאושפז למשך חמישה חודשים נוספים.

בפברואר השנה התחתן פחימה עם בחירת לבו, דנה, שאותה הכיר במהלך שהותו במחלקת השיקום. "תמיד האמנתי שאגיע לרגע הזה, אבל השאלה הגדולה הייתה מתי", אמר פחימה לוואלה! NEWS ביום חתונתו. "גם בערב כשאכנס מתחת לחופה, ברגע שאמור להיות המאושר ביותר בחיי , חברי הילדות הקרובים שלי מאור הרוש ואליאור פרייס זכרם לברכה לא יפסיקו ללוות אותי במחשבותיי".

(עדכון ראשון: 22:53)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל פחימה בשיקום בבית החולים שיבא שבתל השומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully