וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו המוכרים למשטרה נורו למוות ברמלה; הרקע פלילי

28.11.2015 / 9:31

השניים, בני 55 ו-27, נורו למוות ברחוב דני מס בעיר. הם פונו עצמאית לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, ושם נקבע מותם. הבן היה יעד מרכזי של המשטרה ושמו נקשר לרצח כפול שאירע בעיר לפני כשנה

ספק 500

אב ובנו נורו למוות הלילה (שבת) ברחוב דני מס ברמלה, ולפי החשד מדובר ברצח. מוסטפא מוסרתי בן ה-55 ובנו רמדאן בן ה-27, פונו באופן עצמאי לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, ושם נקבע מותם.

רמדאן היה יעד מרכזי של המשטרה ושמו נקשר בשנה וחצי האחרונות לארבעה מעשי רצח שונים, בהם הרצח הכפול של שני תושבי העיר לפני כשנה, שגופותיהם נמצאו שרופות בתוך מכונית BMW בשביל עפר בסמוך למפעל נשר ברמלה, אולם שוחרר מחוסר ראיות. "הוא היה מסוכסך עם שורה של גורמים עבריינים ומשפחות פשע מהצפון מיפו וברמלה", אמר גורם בכיר במשטרת מחוז המרכז. "היו לו סכסוכים פתוחים והשם שלו עלה בחשד למעורבות בארבע מעשי רצח".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
חקירת הטרור בפריז: "המוח" תכנן לבצע פיגועים נגד יהודים בטרם חוסל
צפו בתיעוד: התוקף מסתער בדקירות על שוטר המג"ב בנהריה
הערכה: החשד נגד הניצב יביא בסופו של דבר לעזיבתו - או להעזבתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבן, רמדאן מוסרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית של ימ"ר מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, עולה כי המתנקשים פרצו לביתו של רמדאן וירו מטווח אפס במוסטפא, שנחשב גם הוא לטענת המשטרה כעבריין בכיר אשר סיים לאחרונה לרצות עונש מאסר לאחר שהורשע בסחר בסמים. ככל הנראה מוסטפא ניסה למנוע את רצח בנו ונורה אף הוא. בני משפחה פינו את השניים לבית החולים אסף הרופא, שם כאמור נקבע מותם.

מפקד תחנת רמלה, סגן-ניצב ישי שלם, מסר כי "בסביבות השעה חצות התקבלה שיחת טלפון למוקד 100 ובה נמסר על אירוע ירי שאירע ברחוב דני מס בעיר. צוותי סיור הגיעו למקום וסגרו את הזירה. מכאן פונו שני נפגעים שבבית החולים אסף הרופא נקבע מותם. מדובר באב ובנו. הרקע לאירוע פלילי והחקירה הוטלה על ימ"ר מרכז".

(עדכון ראשון: 2:15)

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully