וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואישה התנגשו עם רכבם בעמוד תאורה בנצרת עילית - ונהרגו

25.11.2015 / 3:26

התאונה אירעה בשדרות מעלה יצחק, בסמוך לקניון חני סנטר. מותם של השניים, בשנות ה-30 לחייהם, נקבע במקום. "ראינו רכב מעוך כשהוא הפוך על הגג. המראה היה קשה", סיפר פרמדיק מד"א שהגיע לזירה

צילום: דוברות מד"א, עריכה: טל רזניק

גבר ואישה כבני 30 נהרגו הלילה (רביעי) בתאונת דרכים בשדרות מעלה יצחק שבנצרת עילית. רכבם של השניים התנגש בעמוד והתהפך בסמוך לחני סנטר. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום.

פרמדיק מד"א נתי ליאני, שהגיע למקום, סיפר: "המראה היה קשה. ראינו רכב מעוך כשהוא הפוך על הגג. מחוץ לרכב שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. בתוך הרכב בכסא הנהג נלכד גבר כבן 30. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה קשה מאוד. לאחר חילוץ קבענו את מותו".


עוד בוואלה! NEWS:
שלושה הרוגים ו-11 פצועים בתאונה בין מיניבוס למכונית בגליל העליון
חשד: שלושת הנוסעים שנהרגו בצפון שדדו והציתו מסעדה לפני התאונה
רוכב אופנוע נהרג בתאונה בצפון, בן 14 נפצע קשה מהתהפכות טרקטורון

תאונת דרכים בנצרת עילית - עם טשטוש - גבר ואישה נהרגו, 25 בנובמבר, 2015. צילום: דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א, צילום: דוברות מד"א

מתחילת השבוע נהרגו חמישה בני אדם בכבישים. ביום ראשון נהרגו שלושה צעירים מהיישוב ראמה שבאזור כרמיאל ו-11 נפצעו באורח בינוני וקל, בתאונה שבה התנגשו מיניבוס ומכונית פרטית בסמוך לפקיעין החדשה שבגליל העליון. מחקירה ראשונית של שוטרי מעלות עולה כי במכונית הפרטית נמצא רכוש החשוד כגנוב ממסעדה שנפרצה והוצתה כמה דקות קודם לכן, במרחק מאות מטרים ממקום ההתנגשות. אחד ההרוגים מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully