וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג בתאונה בצפון, בן 14 נפצע קשה מהתהפכות טרקטורון

התאונה הקטלנית אירעה בגליל המערבי, באזור שלומי. צוותי מד"א קבעו את מותו של הנהג, כבן 30, והמשטרה פתחה בחקירה. באשדוד נפצע נער באורח קשה בהתהפכות טרקטורון לאחר שאיבד שליטה בנסיעה עם חברו

התהפכות טרקטורון "באגי" באשדוד, נער נפצע באורח קשה, 21 בנובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
בן 14 נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון. אשדוד, היום/חטיבת דובר המשטרה

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג הבוקר (שבת) מפגיעת כלי רכב בכביש 8993, בסמוך לכפר ערב אל-עראמשה שבגליל המערבי, באזור היישוב שלומי. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן קבעו את מותו בזירה. שני נוסעי כלי הרכב נפצעו באורח קל והם פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א שי מורדוך שטיפל בפצועים סיפר: "מדובר בתאונה קשה, ראיתי בתעלה בצד הדרך אופנוע מעוך ובמרכז הכביש שכב צעיר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ניסינו לבצע בו פעולות החייאה, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. שני נוסעי הרכב שנחבלו קל טופלו בשטח ופונו להמשך טיפול".

בתאונה אחרת שאירעה היום נפצע נער בן 14 באורח קשה בהתהפכות טרקטורון בדיונה הגדולה באשדוד, בסמוך לרחוב משה סנה שבכניסה לעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהוא סובל מחבלות ראש וחזה והוא מורדם ומונשם.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בפתח תקווה: בת 60 חשודה שחנקה את חברתה למוות באמצעות כרית
מתקפת הטרור במאלי: אזרח ישראלי נרצח בפיגוע בבית המלון בבירה
תרגיל צבאי באיראן: אלפי לוחמים "שיחררו את אל-אקצא מהכובש הציוני"

התהפכות טרקטורון "באגי" באשדוד, נער נפצע באורח קשה, 21 בנובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
החבר התקשר לאביו וזה הזעיק את כוחות ההצלה/חטיבת דובר המשטרה

מחקירה ראשונית עולה כי הנער נסע בטרקטורון יחד עם חבר בן גילו, והשניים איבדו שליטה והתהפכו. הנער נפגע בראשו ואיבד את הכרתו וחברו התקשר לאביו, שהזעיק את כוחות ההצלה. שוטרים עיכבו את החבר יחד עם אביו. בוחן תנועה משטרתי פתח בחקירת נסיבות ההתהפכות והתאונה.

ברחוב העלייה בנהריה נפצעה היום הולכת רגל בת 44 באורח בינוני עד קשה מפגיעת מכונית. ככל הנראה עלה הנהג על המדרכה בזמן נסיעתו. בוחני אגף התנועה פתחו בחקירה. האישה פונתה למרכז הרפואי לגליל שבעיר, כשהיא סובלת מחבלות ומשברים באזור החזה והגפיים. נהג המכונית, צעיר בן 22, נפצע באורח קל והוא טופל בחדר המיון של בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully