וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידת "יד שרה" נגנבה בדרום - ושחרור רבים מבתי החולים יעוכב

במשאית שנגנבה היה ציוד רפואי רב בשווי של יותר ממיליון שקלים, המאפשר למאושפזים להחלים בביתם. למרות תגבור השירות בבאר שבע נוכח גל הטרור הנוכחי, לא תוכל העמותה לספקו לחולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז שירות "יד שרה" בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניידת אספקת ציוד רפואי של עמותת "יד שרה", שהכילה ציוד רפואי מציל חיים, נגנבה שלשום (שני) בבאר שבע. בניידת היו מיטות בית חולים חשמליות וציוד הנשמה שיועדו לחולים שביקשו להשתחרר מבית החולים סורוקה בעיר לביתם, ולקבל ציוד במסגרת שירות "אשפוז בית" של העמותה. במשאית הגנובה היה גם ציוד רפואי רב שיועד לסניף "יד שרה" באשקלון, ובסך הכול, נאמד שווי תכולתה ביותר ממיליון שקלים.

על פי האיכון, המשאית הגנובה הוסעה עם הציוד לשטחי הרשות הפלסטינית ואותרה בדהריה שבאזור חברון. ב"יד שרה" כבר הגישו תלונה במשטרה על הגניבה, אך כעת בעמותה לא יוכלו לסייע לחולים רבים שהזמינו את שירות חדר האשפוז הביתי. במצב כזה, לא יוכלו אנשי "יד שרה" לסייע לפצועים וחולים המעוניינים להחלים בביתם ובקהילה.

"אנו מודעים לסבל של החולים ועושים מאמצים לספק את המיטות ולהמשיך את שירות 'אשפוז בית' לפי התכניות. לצערנו, בשל הנסיבות כפי שתוארו, כרגע לא נוכל לספק את כל הדרישה", הסביר משה כהן, מנכ"ל "יד שרה". "אנו מחפשים פתרונות זמניים כדי למלא את החסר עד שנרכוש רכב חדש, כמו גם את הציוד היקר החסר, בעזרת כספי תרומות. המצב הקשה של החולים לנגד עינינו כל העת".

עוד בוואלה! NEWS:
גבר ואישה התנגשו עם רכבם בעמוד תאורה בנצרת עילית - ונהרגו
נערה ממרכז הארץ לא הגיעה לטיול השנתי - ונמצאה תלויה בביתה
תקיפת הבדואי שנחשד כמחבל: נעצר צעיר יהודי מקריית גת

מיטות לאשפוז בית במחסן של יד שרה פברואר 2015. באדיבות "יד שרה",
מיטות אשפוז חשמליות לשימוש ביתי של "יד שרה"/באדיבות "יד שרה"

על פי הנחיות בתי החולים, אין אפשרות לשחרר מאושפז לביתו, טרם הצטייד כנדרש במיטת בית חולים ובמגוון מכשירי עזר המותאמים לצרכיו ולהחלמתו. עשרות פצועים וחולים מבתי החולים סורוקה וברזילי המתינו להגעת חדרי האשפוז מתוך רצון להחלים בחיק משפחתם, אך גניבת הניידת על תכולתה תעכב את שחרורם והחלמתם מחוץ לבית החולים.

גם בימים שבשגרה, מתנדבי אגף שירות האשפוז הביתי ב"יד שרה" עוסקים בפניות רבות. חדרי האשפוז הביתי המושאלים בחינם לזקוקים להם מהווים תנאי הכרחי לשחרור חלק מהחולים, שצריכים בהוראת רופאיהם להמשיך את אשפוזם בחיק במשפחתם. בימים אלה, כשפצועי גל הטרור הנוכחי מבקשים את עזרת המתנדבים, הוכפלו מאמצי העמותה. בתוך כך, מרכז השירותים של "יד שרה" בבאר שבע, העיר שספגה את אחד הפיגועים הקשים ביותר בשבועות האחרונים, תגבר משמעותית את המענה לנזקקים לשירות האשפוז הביתי, ועשרות חדרי אשפוז ביתיים הועברו ממרכזי העמותה ברחבי הארץ בכדי לספק את הדרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully