וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 34 נדקר למוות במהלך קטטה בין שכנים במגדל העמק

24.11.2015 / 22:20

צוות מד"א נאלץ לקבוע במקום את מותו של תושב העיר לאחר מאמצי החייאה ממושכים. מחקירה ראשונית עולה כי התגרה התפתחה בעקבות סכסוך בין שכנים, והמשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע

עריכה: מתן חדד
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב מגדל העמק בן 34 נדקר הערב (שלישי) למוות במהלך קטטה ברחוב הרב בוסקילה בעיר. האדם נפצע תחילה באורח קשה וטופל בידי צוות מד"א, אך מותו נקבע במקום האירוע בתום מאמצי החייאה. מחקירה ראשונית של משטרת העיר עולה כי התגרה התפתחה על רקע סכסוך בין שכנים. כוחות המשטרה שהגיעו לזירה עצרו שני חשודים במעורבות בקטטה.

עם קבלת הדיווח על הקטטה, שבה היו מעורבים כמה בני אדם, הגיעו חובשים ופרמדיקים לזירה ומצאו את הדקור מוטל על הקרקע כשסימני אלימות על גופו. שני החשודים שנעצרו בידי המשטרה במקום, אב ובנו, בני 51 ו-22, גם הם תושבי מגדל העמק, נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות הסערה: ח"כ מגל נקרא לשיחת בירור אצל השר בנט
"יום שחור": עיתון חרדי תוקף את התיקון לחוק הגיוס
דיווח בסוריה: חיל האוויר הישראלי תקף מטרות של חיזבאללה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הקטטה במגדל העמק, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהפרטים שנאספו עד כה עולה כי בין הנרצח לבין החשודים התפתח ויכוח, זאת לאחר שאחד החשודים הרעיש עם טרקטורון שעליו רכב, וההרוג העיר לו על כך. במהלך הקטטה, ככל הנראה אחד החשודים דקר את הנרצח.

עו"ד עיסאם טנוס, שמייצג את אחד החשודים, אמר: "החשוד הוא צעיר ללא עבר פלילי, מפקד ביחידה קרבית, שעובד כמאבטח. הוא נקלע לסכסוך שכנים שהוביל לתוצאה המצערת".

פרמדיק מד"א אלון חלפון, שהגיע למקום וטיפל בפצוע, סיפר: "ראינו על המדרכה גבר בשנות ה-30 לחייו, מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ובמשך קרוב לשעה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully