וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה נהרגו בפיצוץ מכוניות תופת ליד מלון בסיני

הפיגוע אירע באזור אל-עריש שבצפון חצי האי, במלון שבו שוהים שופטים שפיקחו על הבחירות לפרלמנט. על פי הדיווחים מהזירה, 12 בני אדם נפצעו, בהם תשעה חיילים ושני שופטים

כוחות צבא מצרים באזור אל-עריש, צפון סיני, מאי 2015. רויטרס
גוחות של צבא מצרים באזור אל-עריש/רויטרס

ארבעה בני אדם, בהם שוטר, נהרגו היום (שלישי) בשני פיצוצים שאירעו באל-עריש שבצפון חצי האי סיני, באזור מהלון שבו שוהים שופטים המפקחים על הבחירות לפרלמנט שנערכו אתמול במדינה. בפיגועים נפצעו 12 בני אדם, בהם תשעה חיילים ושני משגיחים.

עדי ראייה ומקורות ביטחוניים אמרו לרשת "סקיי ניוז" בערבית כי מכונית תופת התפוצצה בסמוך לכניסה הראשית למלון, על אף שבמקום מוצבים שני מחסומים. על פי הדיווחים, המחבל חצה את המחסום עם רכבו וכוחות הביטחון ששהו במקום החלו לירות לעברו – דבר שהוביל לפיצוץ המכונית לפני שפרצה לתוך המלון. לאחר כ-10 דקות דווח על פיצוץ נוסף.

לאחר פיצוץ המכונית, סיפרו עדי ראייה, כי כוחות הביטחון המשיכו לירות לעבר המכונית וערכו סריקות באזור על מנת לוודא שאין מפגעים נוספים. כמו כן, נמסר כי אמבולנסים הגיעו במהרה למלון והאזור נסגר על ידי המשטרה.

עוד כתבות מהעולם:
הצעה בקנדה: מחשש לטרור, גברים רווקים לא יתקבלו כמבקשי מקלט
ארה"ב פרסמה אזהרת מסע עולמית לאזרחיה בשל "עלייה באיומי הטרור"
11 ימים אחרי המתקפה: חגורת נפץ נמצאה בפרבר של פריז

צבא מצרים בדרך המובילה אל כיכר תחריר. קהיר, 8 ביולי 2013. רויטרס
הצבא חסם את הגישה לאזור/רויטרס

אף גוף עדיין לא לקח אחריות על האירוע, אך ככל נראה מדובר בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בסיני, אשר מרבה לתקוף את כוחות הביטחון באזור. אותו הארגון לקח אחריות על הפלת המטוס הרוסי בסוף החודש שעבר, אז נהרגו 224 בני אדם. אתמול נהרג קצין ונפגעו שני חיילים בפיצוץ שאירע בסמוך לרכב שבו נסעו באזור העיר רפיח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בחירות לפרלמנט במצרים, אוקטובר 2015. רויטרס
הסבב הראשון בבחירות במצרים, בחודש שעבר/רויטרס

אתמול כאמור נערך הסבב השני של הבחירות לפרלמנט, והוא עבר ללא אירועים מיוחדים. במצרים לא קיים פרלמנט מאז יוני 2012, אז הוא נשלט ברובו על ידי "האחים המוסלמים". בית המשפט הורה לפזר את הפרלמנט ומאז ועד השבעת הפרלמנט החדש מחזיק הנשיא סיסי בכוח החקיקה. בבית הנבחרים יושבים 596 חברי פרלמנט. 448 מהם ייבחרו כעצמאיים, 120 כחברי מפלגות ו-28 ימונו על ידי הנשיא.

בסבב הראשון של הבחירות, שנערך בחודש שעבר, נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים ביותר. ראש הממשלה שריף איסמאעיל אמר כי אחוז ההצבעה ביום הראשון נע בין 15 ל-16 אחוזים, והשופטים המפקחים אחר ההצבעה העריכו כי אחוזי ההצבעה עלו ל-20 בלבד בצהרי היום השני. זאת, על אף העובדה שעובדי המגזר הפרטי זכו לחצי יום חופש כדי שיצאו להצביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully