וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פרשת "אלנבי 40": המועדון ייסגר משום שעבר על תקנות העירייה

23.11.2015 / 16:51

עיריית תל אביב ביטלה את רישיון העסק של מועדון "אלנבי 40", שעלה לכותרות לאחר שהופץ תיעוד של צעירה בגילופין מקיימת בו יחסים עם כמה גברים באירוע החשוד כאונס. עם זאת, המועדון ייסגר משום שמנהליו לא מוכנים שיסיים את פעילותו עד 2:00 כנדרש בחוק

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

(מאות בהפגנה לסגירת המועדון בחודש שעבר)

עיריית תל אביב יפו הודיעה היום (שני) על ביטול רישיון העסק למועדון אלנבי 40, שעלה לכותרות לפני כחודשיים עם פרסום תיעוד שבו נראית צעירה בגילופין במועדון, וכמה גברים מקיימים איתה יחסי מין, באירוע הנחשד כאונס. עם זאת, העירייה הודיעה על סגירת המועדון ללא קשר לאירוע, אלא משום שהעסק לא עמד בדרישות כיבוי אש, ומשום שבעלי העסק הצהירו כי אינם מוכנים לסגור את המקום בשעה 02:00 בלילה, כפי שמחייבת העירייה בהתאם לחוק באזור.

מעיריית תל אביב יפו נמסר כי "העירייה אינה יכולה להשלים עם התנהלות עסק תוך הפרה בוטה של הוראות הדין, לרבות חוקי העזר ועל כן מחויבת לבטל את הרישיון. ההחלטה התקבלה בעקבות שימוע שנערך לבעלי העסק".

עוד בנושא:
מארגן המסיבה באלנבי 40: "יצאו מפרופורציה, יש אנשים שאוהבים סקס"
צו סגירה מנהלי לאלנבי 40; הצעירה שתועדה מסרה עדות במשטרה
הפרקליטות למשטרה: לחקור חשד לאונס במועדון "אלנבי 40"

הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40. אוקטובר 2015. ראובן קסטרו
עובר על חוקי העירייה. אלנבי 40/ראובן קסטרו

המועדון רק נפתח מחדש לפני כשבועיים, לאחר שהוצא לו צו סגירה מנהלי ל-30 יום בעקבות האירוע ובטענת המשטרה כי המקום מהווה סכנה לשלום הציבור. המקרה נחשף לראשונה בחדשות 10, כאשר פורסם התיעוד של הצעירה, שצילמו בליינים שאף עודדו את המשתתפים באקט המיני. לאחר פרסום התיעוד נפתחה במשטרת תל אביב חקירה ונעצרו כמה אנשים בחשד להעלאת מופע תועבה והשתתפות בו.

הפרקליטות בחנה את הפרטים והחליטה לבדוק את המעורבים בדבר חשד לאונס. מפקד מרחב ירקון תת-ניצב יהודה דהן זימן את בעלי המועדון לשימוע, בו טענה המשטרה כי מפעילי המועדון עברו על סעיף בחוק רישוי העסקים, ולא פעלו לשמירה על שלום הציבור. האירוע עדיין תחת חקירת המשטרה.

הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, 6 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
הפגנה נגד המועדון בחודש שעבר/ראובן קסטרו
הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, 6 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, 6 באוקטובר 2015/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully