וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "נתניהו עושה לעצמו חיים קלים וקורא לעולם אנטישמים"

דב גיל-הר

22.11.2015 / 18:21

חברת הכנסת מהמחנה הציוני התייחסה בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS למדיניות הממשלה בנוגע לסימון מוצרים מההתנחלויות וחרמות על ישראל: "צריך להילחם ולא להתקרבן". על חבירה לקואליציה: "התהום ביננו לא הצטמצמה"

ספק 500

"נתניהו עושה לעצמו עבודה קלה ומאשים את העולם באנטישמיות" – כך אמרה היום (ראשון) ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) בשיחה עם וואלה! NEWS מכנס פורום הטרור הביטחוני הבינלאומי באפליקס שבקנדה. לדבריה של לבני, ההחלטה של הכלבו הגרמני להסיר מוצרים תוצרת ישראל מן המדפים – שבוטלה בינתיים – אינה אלא תוצאה של התנהלות ממשלת נתניהו. "כשרת המשפטים, יכולתי לדבר עם האירופאים ולהגיד להם 'תנו לנו לנהל את המו"מ בלי שתיכנסו עם חרמות וסימונים'", אמר. "אבל הממשלה הנוכחית לא קיבלה החלטה להאשים את העולם באנטישמיות. זו לא מדיניות נכונה. נתניהו עושה לעצמו עבודה קלה. אם כולם אנטישמים - אז הוא לא יכול לטפל בזה? ממשלה אחראית יכולה לטפל בחרם. הקרב לא אבוד. המגמה הזאת היא מגמה קיימת וצריך להילחם בה ולא להתקרבן".

לבני התייחס גם לאפשרות לחבור לממשלתו של בנימין נתניהו, כעת, לאחר שאושר תקציב המדינה. "התהום ביננו עדיין לא הצטמצמה ונמשיך לייצג את ישראל מהאופוזיציה", הבהירה. "אני מאמינה לשותף שלי, יצחק הרצוג, שאין מגעים עם נתניהו. אנחנו נלחמים על דרך אחרת וחלוקים עמוקות וזה לא קשור לכמה תיקים נקבל".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בת 20 נרצחה בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון; המחבל חוסל
עשור אחרי ההתנתקות: אדמות גוש קטיף יחולקו לאנשי חמאס ברצועה
"מי מוסרי יותר?": תחרות הדמים בין דאעש לאל-קאעדה

ציפי לבני נפגשת עם שר ההגנה הקנדי בכנס טרור בקנדה. באדיבות המצולמים
"אי אפשר להכיל את הטרור ואין פשרות". לבני בכנס פורום הטרור הבינלאומי/באדיבות המצולמים

על כנס פורום הטרור הבינלאומי, סיפרה באופטימיות זהירה. "יש כאן הבנה נחרצת שחייבים לפעול נגד הטרור", אמרה. "אני מעבירה מסר ברור: אי אפשר להכיל את הדבר הזה ואין פשרות. המשוגעים, דאעש, חמאס חיזבאללה או אל קאעידה מוכנים לשלם מחיר כבד. האם העולם החופשי מוכן לשלם מחיר כדי להילחם על הערכים שלו?".

על האפשרות שהקואליציה בראשות ארצות הברית תשאיר את בשאר אסד בתפקיד נשיא סוריה על מנת להמשיך ולהילחם בדאעש, אמרה: "אם התוצאה בסוריה לא תהיה שרידות אסד, המשמעות היא גם חיזוק איראן וחיזבאללה. זאת תוצאה רעה מאד. חיזוק של טרור שיעי על חשבון טרור סוני. המחשבה שאם נשאיר אותו בשלטון דאעש יעלם היא מוטעית. אסד מתכוונן לממש את המטרה הטרוריסטית שלו וצריך לקחת את זה ברצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully