וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 21 נרצחה בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון; המחבל חוסל

הצעירה, הדר בוכריס, נדקרה למוות כשעמדה בטרמפיאדה לכיוון קריית ארבע ופונתה במצב קשה מאוד לבית החולים שערי צדק, שם היא מתה מפצעיה. כוחות הביטחון חיסלו את המחבל במקום. "אזרחים שהיו סביבה ניסו לעצור את הדימום". מדובר בהרוגה ה-20 בגל הטרור

צילום: דניאל אליאור, רויטרס, הצלה יו"ש

הדר בוכריס, בת 21, נרצחה אחר הצהריים (ראשון) בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון, בטרמפיאדה לכיוון קריית ארבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב לא יציב, אולם שם היא מתה מפצעיה. המחבל נורה וחוסל בידי כוחות הביטחון במקום. מדובר בהרוגה ה-20 בגל הטרור הנוכחי, שהחל לפני כחודשיים.

ד"ר עופר מרין, מנהל מערך הטראומה של בית החולים שערי צדק, סיפר על ניסיונות החייאה שלא צלחו. "לפני קצת יותר משעה הגיעה אלינו בחורה צעירה לצערנו עם מספר רב של פצעי דקירה", אמר. "היא הגיעה אלינו ללא רוח חיים מונשמת ללא לחץ דם. נעשו מספר ניסיונות החייאה אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

שירות הביטחון הכללי מסר כי המחבל הוא עסאם תואבתה, בן 34 מבית פג'אר בסמוך לחברון. מבדיקת הרקע שלו עולה כי לא היה מעורב באירועים ביטחוניים קודמים.

הגעת הפצועה מפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון לבית חולים שערי צדק, 22 בנובמבר 2015. נועם מושקוביץ
פינוי הפצועה לשערי צדק/נועם מושקוביץ
פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, 22 בנובמבר 2015. הלל מאיר, TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר, TPS

פרמדיק מד"א זכי יהב שהגיע לזירת הפיגוע סיפר מוקדם יותר: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה כבת 20 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולעצור את הדימומים. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת".

פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, 22 בנובמבר 2015. הילל מאיר, תצפית TPS
המחבל שחוסל בזירת הפיגוע בצומת גוש עציון/תצפית TPS, הילל מאיר

מדובר באירוע הביטחוני השלישי היום, לאחר ניסיון פיגוע ופיגוע. גבר בן 51 נפצע באורח קל בפיגוע דריסה ודקירה שהתרחש מוקדם יותר בצומת כפר אדומים שבאזור ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה כשהוא סובל מחבלה בגפיו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי פלסטיני שהגיע במונית לצומת ניסה לדרוס אזרחים שעמדו במקום, ולאחר שלא הצליח - יצא מהרכב וניסה לדקור עוברי אורח באמצעות סכין. הוא נורה בידי אזרח במקום וחוסל.

פיגוע בצומת כפר אדומים, נובמבר 2015. מד"א
המונית הפלסטינית שממנה יצא המחבל שביצע את הפיגוע במעלה אדומים/מד"א

הבוקר, פלסטינית בת 16 הגיעה חמושה בסכין לצומת החטיבה המרחבית שומרון, ולפני שהספיקה לבצע פיגוע - נדרסה בידי ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר, גרשון מסיקה, במהלך שהוגדר על ידי כוחות הביטחון כסיכול פיגוע. לאחר מכן, הנערה, אשרקאת טהא אחמד קטנאן, נורתה למוות בידי אזרח וחיילים שהיו במקום.

(עדכון ראושן: 15:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully