וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כסף או שאני דוקר": צעיר נאשם ששדד שלושה סניפי בנק החודש. תיעוד

22.11.2015 / 12:25

בן 26 מאשדוד שדד כ-15 אלף שקלים בתוך עשרה ימים עקב חובות לשוק האפור. באחד המקרים עשה זאת בעודו לבוש מדי צה"ל. לטענת המשטרה, הוא נעצר על ידי סוכנים סמויים בדרכו לשוד נוסף

צילום: דוברות משטרת לכיש; עריכה: גדי וינסטוק

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד גבר בן 26 מאשדוד בגין שוד שלושה סניפי בנק בעיר בתוך עשרה ימים בחודש האחרון. לפי המיוחס לו, הוא שדד באמצעות פתק שעליו כתב "זה שוד, תביא לי כסף, אם לא אני דוקר פה מישהו". בערב מעצרו, טוענים במשטרה, הוא נעצר בדרכו לשדוד סניף בנק נוסף, אולם הבלשים חיכו לו במסווה של לקוחות בנק ועצרו אותו. באחד המקרים הוא עשה זאת כשהוא לבוש מדי צה"ל.

על פי כתב האישום, הצעיר שדד כ-15 אלף שקלים. ב-10 בנובמבר הוא שדד 2,000 שקלים מפקידה בבנק לאומי, ונמלט. ארבעה ימים קודם לכן שדד באמצעות פתק דומה עשרת אלפים שקלים מסניף של בנק דיסקונט, ויומיים קודם לכן שדד 2,000 שקלים מסניף של בנק הפועלים.

בחקירתו סיפר כי עשה זאת עקב חובות בשוק האפור, שאליהם נקלע בגלל התמכרות להימורים. "בשעה 17:30 בערך נכנס אדם שענה לתיאור שאנחנו מכירים מאירועים קודמים, כשלראשו כובע ומשקפיים, לתוך בנק דיסקונט. הוא הסתובב ויצא החוצה. ביקשנו ממנו להזדהות וערכתי עליו חיפוש על גופו, ובמהלכו מצאתי פתק הכתוב בכתב ידו שבו נכתב שיש להביא לו את הכסף עם איום בדקירה. מיד הבנו שמדובר בשודד אותו אנו מחפשים", סיפר רב-סמל זאכר טורנקוב מתחנת משטרת אשדוד.

לקריאה נוספת:
העבריין מוסא אלפרון, שעמד בראש משפחת הפשע המפורסמת, מת בגיל 64
בשל קרבתו למשפחת פוגל: תוקף נשיא "רבנים לזכויות אדם" שוחרר ממעצר
המשטרה: תיקון חוק המאסר לקטינים רק יביא מחבלים צעירים יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתק של הנאשם בשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully