וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "צריך להרחיב את הקואליציה, שראש הממשלה לא ירגיש לבד"

דב גיל-הר

20.11.2015 / 7:06

חבר הכנסת מהליכוד, שקיבל אינהלציה בזמן ההצבעה על תקציב המדינה, הגיע לאולפן וואלה! NEWS, קרא להרחבת הממשלה וגם התייחס למצבו הרפואי. "אני סובל מאסטמה. גרתי בבולגריה בשביל האוויר הנקי", אמר

עריכה: ניר חן

יום לאחר העברת תקציב המדינה, שאושר אתמול בלילה (חמישי) ברוב דחוק בכנסת אחרי כ-400 הצבעות, הגיע ח"כ אורן חזן (הליכוד) לאולפן וואלה! NEWS, התייחס למצבו הרפואי - וקרא להרחבת הקואליציה.

חזן, שתועד מקבל אינהלציה במליאה, סיפר כי מצבו השתפר. "אני אחרי ארבעה ימי אשפוז בבית החולים בילינסון, בעקבות תפקודי ריאות ירודים ודלקת בסינוסים", אמר. "אני סובל מאסטמה מלידה ומדלקת בסינוסים ועוד כל מיני התפתחויות ואני חי עם זה. זו גם הייתה הסיבה למגורים שלי בבולגריה. זה היה בשביל האוויר הנקי, ובאמת שם הרגשתי הרבה יותר טוב".

לקריאה נוספת:
סדרות בטאבלט, עוגיות ביתיות - והרבה במבה: ליל התקציב בכנסת
אחרי כ-400 הצבעות: אושר תקציב המדינה ברוב של 61 ח"כים
במבה, טיפות עיניים והרבה פיהוקים: דיוני התקציב בכנסת

ח"כ אורן חזן באולפן\ על העברת התקציב בכנסת. מערכת וואלה!
ח"כ אורן חזן באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה!

"ללא קשר להצבעה על התקציב אתמול, יש מקום להרחיב את הקואליציה, מסיבה אחת - מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים מאוד מאוד קשים, בטווח הרחוק גם איראן, וכדי להתמודד עם דברים כאלה צריך אחדות, ואחדות מתחילה קודם כל בתוך הבית, בתוך המשכן", הוסיף חזן. "צריך שלראש הממשלה יהיה כר נרחב יותר כדי לקיים מדיניות בתוך ישראל ומחוצה לה, להתמודד עם העולם, שהוא לא ירגיש לבד. אנחנו תומכים בו אבל צריך גם מעבר. קואליציה של 61, מאוחדת ומלוכדת, היא הרבה יותר חזקה מקואליציה רחבה שמושכת לכיוונים רבים. יחד עם זאת צריך למצוא את הדרך להרחיב אותה תוך כדי שמירת העקרונות שלנו".

חבר הכנסת שיבח בריאיון גם את החלטת שר הביטחון משה יעלון להוציא מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, דבר שאותו "דרש כבר מתחילת הקדנציה", לדבריו. "אני מברך את הקבינט, אני אבל אני מברך גם את השר יעלון שהוציא את ההחלטה לפועל, כי לצורך העניין, בעניין החזרת הגופות (של המחבלים) הקבינט החליט משהו והוא עשה הפוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אורן חזן בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
חזן במליאת הכנסת בעת ההצבעה על התקציב, שלשום/נועם מושקוביץ

חזן הציג בריאיון גם את השקפת עולמו הפוליטית. "היום יש מדינה פלסטינית דה פקטו. יש להם שירותים מוניציפליים, יש להם שירותי חינוך, אבל הם מחנכים להרס וטרור, יש להם תקציב שהם מנצלים אותו לעניינים פרטיים, פרסונליים או טרור. יש להם אפילו נבחרת באולימפיאדה, דגל, מה שאתה רוצה. אנחנו מכירים באוטונומיה הזו, אי אפשר להתעלם צזה שאנחנו משלמים מחיר ארור היום על הסכמי אוסלו".

"אנחנו לא יכולים לעצום את העיניים. אם נעצום את העיניים הבעיה לא תיפתר", הוסיף. "יש מדינה אחת ותהיה מדינה אחת מהירדן לים, מהחרמון ועד אילת, מדינת ישראל, ביתה המובטח של העם היהודי. יחד עם זאת, הם רוצים לחיות בשכנות איתנו - בסדר, לא על חשבוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully