וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרקים, מחטים ומגשי פיצה: תיעוד מחדר המלון של המחבלים

סרטון שפורסם באתר האינטרנט של העיתון הצרפתי "לה פואה" חושף תמונות מחדר המלון באלברטוויל, פרבר בפריז, שהזמין המחבל סלאח עבד אל-סלאם. עדי ראייה לפיגועים דיווחו כי המחבלים נראו מסוממים. לוחמי דאעש ידועים בשימוש בסם "קפטגון"

צילום: אתר Le Point

העיתון הצרפתי "לה פואה" פרסם היום (שלישי) סרטון שבו נראה לכאורה חדר המלון ששימש את המחבלים בפריז והוזמן באמצעות כרטיס האשראי של סלאח עבד אל-סלאם – יומיים לפני המתקפה, שגבתה את חייהם של 129 בני אדם ביום שישי האחרון.

בסרטון נראה חדר מלון מבולגן באלברטוויל, פרבר בפריז, ומפוזרים בו מזרקים וקופסאות פיצה. עבד אל-סלאם נמלט והמשטרה הצרפתית עדיין מחפשת אחריו. העיתון טען כי עבד אל-סלאם שכר שני חדרים במלון, יומיים לפני המתקפה.

למלון אין מצלמות אבטחה, אולם המשטרה טוענת כי דגמה DNA מהחדרים. לצד המזרקים ומגשי הפיצה, העיתון טען כי נמצאו מחטים ומבחנות. המטרה בודקת אם המחטים שימשו להכנת מטעני נפץ או להזרקת סמים.

לקריאה נוספת:
המשטרה הצרפתית פשטה הלילה על 128 אתרים ברחבי המדינה
מציאות עצובה בפריז: מערכות העיתונים הפכו ליעדים מבוצרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון ציטט עדי ראייה באולם מופעים "בטקלאן" שסיפרו כי המחבלים היו נראים מסוממים והסתובבו כמו "זומבים". לפי "לה פואה", ייתכן שהמזרקים שנמצאו מעידים על שימוש בסם הממריץ "קפטגון", שנלקח לרוב בצורת כדורים ובו משתמשים לוחמי דאעש.

עבד אל-סלאם הוא המחבל היחיד שלא נהרג במתקפה שאירעה בליל שישי בבירה הצרפתית. אחיו ברהים עבד אל-סלאם בן ה-31, הוא המחבל שירה לעבר בתי הקפה בעיר ופוצץ את עצמו. אח נוסף נעצר על ידי המשטרה הצרפתית, אך שוחרר. הוא טען אתמול במסיבת עיתונאים כי אחיו היו "ילדים נורמלים ורגילים".

המחבל שעל שמו נרשם חדר המלון, אל-סלאם, נעצר אחרי הפיגועים על ידי הרשויות בצרפת יחד עם עוד שני בני אדם ליד הגבול עם בלגיה, אך השלושה שוחררו משום ששמותיהם לא הופיעו באף רשימת מבוקשים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מחטים וצינורות הזרקה שנמצאו בחדר המלון של אחד המחבלים. LE POINT, אתר רשמי
מזרקים וצינורות עירוי/אתר רשמי, LE POINT
מגשי פיצה שנמצאו בחדר המלון בו שהו המחבלים לפני מתקפת הטרור בפריז. LE POINT, אתר רשמי
מגשי פיצה/אתר רשמי, LE POINT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully