וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: יעקב ונתנאל ליטמן הם האב והבן שנרצחו בפיגוע בעתניאל

14.11.2015 / 18:08

השניים, תושבי קריית ארבע, נורו ליד ההתנחלות עתניאל, כאשר היו בנסיעה משפחתית בדרך לאירוע שבת כלה במיתר שבדרום. אם המשפחה, נועה, וארבעה ילדים נוספים נפצעו קל. המחבלים נמלטו מהזירה וטרם נתפסו

צילום: הצלה יו"ש, דניאל אליאור, באדיבות ערוץ 10 עריכה: מתן חדד

יעקב ונתנאל ליטמן מקריית ארבע הם האב והבן שנרצחו אתמול בפיגוע הירי בסמוך להתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון – כך הותר היום (שבת) לפרסום. השניים נסעו יחד עם שאר בני המשפחה דרומה למיתר, שם הייתה אמורה להתקיים שבת כלה לבתם, שצפויה להתחתן בשבוע הבא. מחבלים שהמתינו להם בצד הדרך פתחו בירי לעברם והצליחו לפגוע גם בילד נוסף, בן 16, שנפצע באורח קל. האם, נועה, ושלוש מבנותיה נפצעו גם הן באורח קל, וטופלו בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דקה אחר דקה: מתקפת הטרור הרצחנית שטלטלה את צרפת
צה"ל הרס את בתי רוצחיהם של בני הזוג הנקין ומלאכי רוזנפלד
פלנטות חדשות התגלו: "הסיכוי הכי גדול לחיים מחוץ למערכת השמש"

יעקב ליטמן שנרצח אתמול ליד עתינאל יחד עם בנו בפיגוע ירי, ואשתו נועה. באדיבות המשפחה
יעקב ליטמן ורעייתו נועה/באדיבות המשפחה

ישראל ברמסון, סגן ראש מועצת קריית ארבע, אמר כי "מדבור במשפחה של אנשי חינוך שמלמדים בקריה. אנשים טובים משפחה טובה ולמופת. הם נסעו לשבת כלה של הבת שלהם שאמורה להתחתן השבוע והותקפו בדרך". לדבריו, "לא קל לנו, השתדלנו להעביר את השבת כמו שיהודים מעבירים את השבת אבל זה לא קל בכלל. הם שנים רבות בקריה ומדבור במשפחה שתורמת ומעורבת הרבה מאוד בקריה, אנשים חלוציים שתורמים לקהילה ומהמשפחות הטובות של הקריה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שני בני אדם נהרגו בפיגוע ירי ליד עתניאל, נובמבר 2015. ספק 500
זירת הפיגוע, אתמול/ספק 500
זירת הפיגוע בעתניאל, באזור דרום הר חברון, 13 בנובמבר 2015. דניאל אליאור
המחבלים נמלטו. כלי הרכב שמנוקב מכדורים/דניאל אליאור

ראש מועצת קריית ארבע, מלאכי לוינגר, אמר כי "הרב יעקב היה אחד המורים המסורים בעירנו. מורה שהעניק לילדי קרית ארבע חברון תורה וידע בנושאים מגוונים ומעל הכל עשה את הכל במאור פנים ובחיוך תמידי שהשרה הרבה טוב על כל סביבתו". על בנו, נתנאל, סיפר לוינגר כי היה "מנערי הקרייה היקרים שהתנדב והעניק מזמנו במד"א והיה צמח צעיר שהלך ופרח ונכון לו עתיד גדול".

עוד סיפר לוינגר כי "קהילת קריית ארבע וחברון המומה וכואבת את הירצחם ימים ספורים לפני חתונת הבת והאחות, אך במקביל נמשיך לשאוב עוז ועוצמה מתוך ידיעה שבסופו של דבר המשך ההתיישבות והחיים כאן הם הניצחון האמיתי על הרשע המנסה לפגוע בכל העולם".

קרוב המשפחה חמי ריגר, סיפר אתמול לוואלה! NEWS כי "כעת שמחה וכאב מתערבבים יחד". לדבריו, "אני לא מאשים את הערבים. הם בסך הכול מזהים את החולשה שלנו ונכנסים בנו כי זה מה שהם יודעים לעשות. כל עוד אנחנו נזלזל בשליחות שלנו כאן, אנחנו נמשיך לחטוף".

בעקבות הפיגוע קיים שר הביטחון משה יעלון הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ יורם כהן, ראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי ומתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף פולי מרדכי. במהלך הערכת המצב עודכן שר הביטחון בפרטים ובהתקדמות החקירה והמצוד אחר מבצעי הפיגוע. כמו כן, סיכם שר הביטחון על תגבור כוחות ופעילות בגזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully