וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: איך יקראו לג'ירף הצעיר שנולד בסינגפור?

12.11.2015 / 15:05

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

לוחמי הכוחות הכורדיים בעיראק פתחו הבוקר במבצע צבאי נרחב לשחרור אזור העיר סינג'אר שבצפון עיראק מידי דאעש. תוך שעות ספורות, דיווחו כלי התקשורת הכורדיים על השתלטות הכוחות על כפרים באזור העיר, ועל שחרור כביש מרכזי המוביל לעיר.

אלפי אזרחים יצאו היום לרחובות הערים ביוון במחאה על מדיניותו הכלכלית של ראש הממשלה אלכסיס ציפראס. כמו כן, הוכרזה שביתה של 24 שעות במגזר הציבורי. מדובר בשביתה הראשונה במגזר הציבורי והפרטי מאז נבחר ציפראס לתפקיד, והגדולה ביותר השנה במדינה.

ביומה האחרון של הוועידה בנושא הגירה בהשתתפות כ-60 מנהיגי מדינות אירופה ואפריקה, תשומת הלב הופנתה להודעת הממשלה השבדית, שהכריזה אתמול כי תטיל מגבלות על מעברי הגבול החל מהיום. עד כה, הדיונים בוועידה לא השיגו התקדמות לקראת הסכם בינלאומי.

לראשונה זה 28 שנים, גן החיות בסינגפור זכה לתוספת מרעננת: גור ג'ירפה. הגור הקטן נולד בגובה של 1.90 מטר, ורק היום – יותר מחודש לאחר הלידה – הוא נחשף לציבור. כעת פתחו בגן החיות בתחרות לקביעת שמו של הג'ירף הצעיר, בנו של האב גראווי ושל האם רוני.

וקצת ממזג האוויר בעולם: שריפת ענק התפשטה בעמק סימי שבדרום קליפורניה. בשל מזג האוויר הצחיח והבצורת באזור, כלי התקשורת המקומיים מדווחים על היקף חסר תקדים של שריפות במהלך הקיץ האחרון. כוחות החירום מעריכים כי תושג שליטה על האש עד לסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully