וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פועלי בניין נפלו אל מותם באתר בנייה בתל אביב

12.11.2015 / 14:35

השניים, בשנות ה-40 לחייהם, נפלו מקורה בקומה ה-26. אחד מהם נפל אל הקרקע והשני צנח לקומה ה-15. צוותי מד"א ביצעו בהם פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. שלושה פועלים נוספים נהרגו בתחילת השבוע בתאונות דומות

מידטאון אוכל פועלים. ראובן קסטרו
פועלים ב"מידטאון" בתל אביב/ראובן קסטרו

שני פועלים, בשנות ה-40 לחייהם, נהרגו היום (חמישי) בנפילה מקורה בקומה ה-26 באתר הבנייה "מידטאון" בדרך מנחם בגין בתל אביב. אחד מהם נפל לקרקע והשני לקומה ה-15. ככל הנראה הם מעדו בעקבות קורה אחרת שנפלה באתר הבנייה.

תחילה נפצעו השניים באורח קשה מאוד ואנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותם. כוחות של משטרת מרחב ירקון הגיעו לזירה והם חוקרים את נסיבות התאונה.

פרמדיקים של מד"א ערן פרידלנדר וסיוון אלעד סיפרו: "כשהגענו לאתר הבנייה הובילו אותנו למעלית ועלינו לקומה ה-22. בתוך המבנה בסמוך לפיר שכב גבר בשנות ה-40 עם פגיעת ראש קשה מאוד. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבענו את מותו במקום". פרמדיק מד"א עדי זילברשטיין שטיפל בנפגע השני סיפר: "עלינו לקומה ה-15 ושם ראינו על פלטת בטון גבר בשנות ה-40 מוטל כשהוא עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, וקבענו את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
רוכב אופנוע פגע בתינוק כבן שנה בפתח תקווה; מצבו קל-בינוני
"התפרץ לדירה - ואנס": צעיר חשוד שהכה ותקף מינית בת 40 באשדוד
סערת המינויים של רגב: "היא לא המציאה את הדמוקרטיה"

בתחילת השבוע נהרגו שלושה פועלים בשנות ה-50 לחייהם כשנפלו בעת שעבדו בעבודות בניין במקומות שונים בארץ. בשעה 9:00 בבוקר ביום שני התקבלה במד"א קריאה על פועל פלסטיני כבן 50, שנפל מגובה של עשרה מטרים באתר בנייה ברחוב הנחשול שבארסוף. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום בתום ניסיונות החייאה.

שעה וחצי לאחר מכן התרחשה תאונת עבודה ברחוב תירוש בשוהם, שבמהלכה פלסטיני כבן 50 נפל מגובה של שתי קומות. גם במקרה זה נקבע מותו במקום, לאחר שכשלו פעולות ההחייאה של צוות מד"א שהוזעק כדי לטפל בו. בסביבות השעה 13:30 נהרג פועל בניין שלישי, תושב השרון בן 53, באתר בנייה ברחוב וולפסון פינת צ'לנוב בתל אביב. מותו נקבע במקום. מהמשטרה נמסר כי תבדוק את נסיבות התאונה בשיתוף עם נציגי משרד העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully