וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חייל בחשד שהכה אדם שנחשד בטעות כמחבל בבאר שבע

10.11.2015 / 20:17

באירוע השתלטו מאבטחים על אדם שלטענתם סירב להזדהות בכניסה לקניון בעיר. על פי החשד, החייל, שנעצר וקשר עצמו למעשה, ואדם נוסף הכו אותו - לאחר שכבר הוחזק בידי המאבטחים. המשטרה מחפשת אחר החשוד השני. צפו בתיעוד, שנחשף לראשונה בוואלה! NEWS

ספק 500

שוטרי תחנת באר שבע עצרו היום (שלישי) את החייל שנראה בסרטון שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS כשהוא מכה תושב רהט שעוכב על ידי מאבטחי הקניון בעיר. באירוע, שהתרחש ביום ראשון, השתלטו מאבטחים על אדם שלטענתם סירב להזדהות בכניסה לקניון. על פי החשד, החייל שנעצר ואדם נוסף הכו את האדם לאחר שכבר הוחזק בידי המאבטחים. החייל, תושב באר שבע בשנות ה-20 לחייו, קשר עצמו למעשה. המשטרה מחפשת אחר החשוד השני.

מחקירת האירוע עולה כי לציין כי הגבר לא ביקש להיכנס לקניון אלא עבר בחנייה והמאבטח שחשד בו ביקש ממנו תעודת זהות וכשזה סירב התפתח בן השניים ויכוח. קצין האבטחה שבחן את התנהלות המאבטח מצא שהאחרון פעל בניגוד לנהלים וכי מדובר במאבטח שכלל לא עבר הכשרה ואינו עומד בתנאי הסף. בתגובה לכך, אתמול נערך שימוע לקצין הביטחון ולמנכ"ל הקניון ובהמשך תיערך בדיקה נוספת לעניין מערך האבטחה במקום על מנת לוודא שתוקנו הליקויים.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבלים יצאו מבית הספר; בן ה-11 לא יישפט
הרמטכ"ל ממליץ: להוציא את תחנת גלי צה"ל מהצבא
צפו בתיעוד: ניסה לדקור מאבטחים בשער שכם ונורה למוות

תיעוד: תושב רהט נחשד כמחבל בטעות - והותקף באלימות קשה. ספק 500
רגעי התקיפה מחוץ לקניון בבאר שבע, ביום ראשון/ספק 500

מפקד מרחב נגב, תת-ניצב אמנון אלקלעי, אמר כי המשטרה רואה בחומרה רבה "אזרחים שלוקחים את החוק לידיים ומכים אדם חסר אונים שאינו מסוגל להגן על עצמו". עוד ציין תת-ניצב אלקלעי: "מיד עם קבלת הסרטון נפתחה חקירה ובוצעו פעולות לאיתור שני המעורבים". עוד נמסר מהמשטרה כי החקירה בראשיתה והיא תימשך עד למיצוי הדין עם המעורבים.

האירוע החמור אירע ביום ראשון האחרון, אז הוכה תושב רהט על ידי אזרחים מחוץ לקניון עזריאלי בבאר שבע לאחר שהם חשבו שמדובר במחבל. התושב סירב להזדהות בפני המאבטח, התווכח עמו וניסה להיכנס למקום למרות התנגדותו של איש הביטחון. עוברי אורח שעברו במקום תפסו אותו והכו אותו - עד שנעצרו בידי אנשי הביטחון של הקניון. שוטרי תחנת משטרת באר שבע שהגיעו למקום עצרו את תושב העיר הבדואית אחרי שקיבלו דיווח על אדם שתוקף מאבטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully