וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש פעמים בשבוע נפל עצם מסתורי מהשמיים - והאזרחים מפחדים לצאת מהבית

18.11.2015 / 10:17

כדורי ברזל ענקיים נופלים מהשמיים בספרד - ותושבי האזור המבוהלים חוששים לצאת מהבתים שמא יפול עליהם אחד נוסף. האם זו מתקפת עב"מים או שגם לזה יימצא הסבר הגיוני?

יוטיוב

תושבי כפר קלספרה שבמורסיה, ספרד, מפחדים לצאת מהבתים לאחר ששלושה עצמים מסתוריים נפלו מהשמיים בכפר שלהם - ולאף אחד אין תשובה חד משמעית מה מקורם.

בתחילת נובמבר כדור מתכת ענק נמצא בחוות עזים בכפר ומספר ימים לאחר מכן - כדור מתכת נוסף במשקל של כ-20 קילוגרמטים ובקוטר של כ-80 סנטימרים נחת גם הוא כמה קילומטרים משם. איכר שהבחין בנפילה מיהר לדווח למשמר האזרחי, שהגיעו למקום ושמרו על האובייקט עד הגעתם של חוקרים למקום. לא עברו יומיים ושוב נפל כדור ענק באותו כפר. פה גם אנחנו כבר היינו מתחילים להלחץ.

עצם מסתורי נפל מהשמיים. צילום מסך
מי אתה יצור מוזר?/צילום מסך

שלושת האובייקטים שנראים כמעט אותו דבר מעוררים אימה בכפר, כשגם הפעם עולות ספקולציות על התערבות חייזרית כלשהי. תושבי האזור, כ-9,700 נפשות, דורשים תשובות לתופעה המוזרה הזאת. גם ראש העיר של קלספרה, חוסה וולז, הביע את דאגתו וביקש את התערבות הממשל הספרדי. "מאיפה האובייקטים האלה מגיעים? למה הם נופלים כאן? האם יפלו עוד? ומה נעשה אם יפלו כדורים כאלה בשטחים מאוכלסים יותר?", הוא סיפר לאמצעי התקשורת שהגיעו לסקר את הנפילה, "אני חושב שזה נושא רציני יותר ממה שזה נראה. לאזרחים יש חששות אמיתיים על מה שקורה כאן בימים האחרונים ומגיע להם הסבר".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

העב"מ שגרם לבהלה בארה"ב הוא כנראה המרהיב ביותר שראיתם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מפחיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מומחים טוענים שהכדורים המתכתיים הם ככל הנראה פסולת מטיל ששוגר לחלל, הסבר הגיוני לאור העובדה שסוכנות החלל האירופאית בנורדוויק הזהירה מפני פסולת שעלולה ליפול בכדור הארץ ב-14 בנובמבר (וזה ככל הנראה הוקדם). על פי הערכה, יש כ-16 אלף אובייקטים מרחפים בחלל שמהווים עלינו איום. עד שנדע מה המקור המדויק של האובייקטים המשונים, ראש העיר מזהיר את התושבים להיות זהירים בימים הקרובים ולדווח למשטרה במידה והם מבחינים במשהו מוזר. הם מצידם העדיפו להתסגר בבתים ולא להסתכן.

וזה הכדור המתכתי הראשון שנמצא באזור:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו חוט תייל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • עב"מ
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully