וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראנסית כתבה: "אתן באמת רוצות אותי בשירותים עם בני הזוג שלכן?"

16.11.2015 / 13:19

לקלי לורן, אישה טרנסקסואלית שמככבת במופעי דראג כבר 37 שנים, נמאס מהאפליה בשירותים והיא החליטה להבהיר לנשים את "הסכנה" שהיא אישה טרנסית בשירותי גברים

צילום מסך

בסרטון -קקלי לורן בהופעה

בחודש יוני האחרון נפל דבר בארצות הברית: בית המשפט העליון קבע כי נישואים בין בני אותו המין חוקיים בכל 50 המדינות. עם זאת, מתברר שהחגיגות היו מוקדמות מדי ולא כל המדינות מוכנות להעניק שוויון זכויות מלא לקהילת הלהט"בים. החוק למניעת אפליה של הקהילה על רקע דת, גזע, גיל, מצב פיזי ו-11 קריטריונים נוספים נפל ביוסטון, טקסס, בתחילת החודש.

לקלי לורן, אישה טרנסקסואלית שמככבת במופעי דראג כבר 37 שנים, נמאס מהאפליה והיא פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את התמונה הזאת -

קלי לורן. פייסבוק, צילום מסך
קלי לורן בשירותי הגברים/צילום מסך, פייסבוק

בתמונה היא נראית עומדת בשירותי גברים ומצורף לה הכיתוב: "נשות יוסטון, אתן באמת רוצות אותי באותם תאי שירותים יחד עם בני הזוג שלכן?". על אף שהתמונה צולמה זמן רב לפני ההצבעה, קלי החליטה לפרסם אותה לאחר שנפלה, כיוון שהיא כללה גם איסור אפליה של הקהילה הגאה בשירותים ציבוריים וקבעה כי אנשים יהיו רשאיים להשתמש בתאי שירותים בהם הם מרגישים בנוח, ולאו דווקא באלה אשר הולמים את מינם הביולוגי איתו נולדו.

"אני בת 54 ומופיעה כדראג כבר 37 שנים", סיפרה קלי ל"האפינגטון פוסט". "אני טרנסג'נדרית. התמונה צולמה לפני מספר חודשים, אבל החלטתי לשתף אותה מחדש בעמוד הפייסבוק שלי אחרי שכל העניין ביוסטון התפוצץ. כל מה שיש לי להגיד הוא שאני אסתבך בהרבה יותר צרות בשירותי הגברים מאשר בשירותי הנשים, כיוון שזה בדיוק סוג האישה שאני!".

עוד בנושא
הוא היה היא, היא הייתה הוא – ועכשיו הם זוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully