וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו שוטר מג"ב שנפצע בפיגוע הדריסה בשבוע שעבר ליד חברון

סמ"ר בנימין יעקובוביץ', בן 19 מקריית אתא, מת מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם לאחר ארבעה ימים שבהם נלחם על חייו. לבקשת משפחתו, אבריו ייתרמו. השוטר הוא הרוג ה-11 מתחילת גל הטרור הנוכחי

צילום: הצלה יו"ש, דוברות מד"א, מור שאולי, אורן רנד; עריכה: מתן חדד

שוטר מג"ב סמ"ר בנימין יעקובוביץ' מת אתמול (ראשון) מפצעיו, ארבעה ימים לאחר שנפצע באורח קשה בפיגוע דריסה בצומת חלחול שליד חברון. השוטר היה מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם, שם הרופאים נלחמו על חייו. יעקובוביץ', בן 19 מקריית אתא, הותיר אחריו זוג הורים, אח ושתי אחיות. לבקשת משפחתו, אבריו ייתרמו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 18:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית אתא.

על פי דיווחים של כלי תקשורת פלסטיניים, המחבל שביצע את הפיגוע הוא איברהים סמיר סכאפי, בן 23 מחברון. עוד דווח כי משפחתו של הדורס קיבלה שלשום את גופתו במעבר תרקומיה. גורמים בצה"ל מסרו כי ישראל לא העבירה את הגופה לפלסטינים, אלא אמבולנס של הסהר האדום שהגיע למקום הפיגוע כדי לטפל במחבל, ותוך כדי הטיפול לקח את הגופה. גורם ביטחוני אמר כי "במצבים כאלו אין טעם לשלוח כוח כדי לקחת את הגופה. לא שווה לסכן חיילים בשביל זה".

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא, אמר כי "תושבי העיר שולחים את תנחומיהם לבני משפחתו של יעקובוביץ', שמסר נפשו בהגנה על ביטחון תושבי ישראל. יהי זכרו ברוך". מוקדם יותר אתמול ביקר אותו שר הביטחון משה יעלון, במסגרת ביקור פצועים שערך בבית החולים שבו אושפז, ואף שוחח עם הוריו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דיווח בארה"ב: ישראל העבירה מידע לפיו דאעש הפיל את המטוס הרוסי
הטרמפיסטים בצומת תפוח לא מפחדים: "מציבים בטונדות? נעמוד בגאווה"
רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב; אין נפגעים

סמ"ר בנימין יעקובוביץ?, לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע דריסה בחלחול, נובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
נלחם על חייו במשך ארבעה ימים. יעקובוביץ'/חטיבת דובר המשטרה

יעקובוביץ' הוא ההרוג ה-11 מאז תחילתו של גל הטרור הנוכחי, שנפתח ברצח בני הזוג נעמה ואיתם הנקין במכוניתם בין אלון מורה לאיתמר. אתמול נפצעו חמישה בני אדם בשלושה פיגועים שונים; בשעה 09:30 בבוקר נפצעו שלושה בני אדם בפיגוע דריסה סמוך לצומת תפוח לכיוון חווארה שבשומרון, בהם אחד באורח קשה ואחד באורח בינוני-קשה. כוח מג"ב פתח באש לעבר המחבל והרג אותו. גבר נוסף נפצע מירי ברגלו, ייתכן מאש מג"ב. כוח מגן דוד אדום הוקפץ למקום, טיפל בפצועים ופינה אותם לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, התייחס למותו של החייל ואמר כי "תושבי קריית אתא מוסרים את תנחומיהם לבני משפחתו של הלוחם שמסר נפשו בהגנה על ביטחון תושבי ישראל. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פיגוע דריסה סמוך לחלחול. נובמבר 2015. רויטרס
הרכב הפוגע בזירת האירוע/רויטרס

מעט לאחר מכן, בסביבות השעה 11:00, אירע פיגוע דקירה בביתר עילית. חלוה עליאן, פלסטינית בת 22, דקרה מאבטח בהתנחלות החרדית ונוטרלה על ידו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב קל, כשהוא סובל מפצע דקירה בבטן. טרם פציעתו הוא ירה בה ופצע אותה באורח בינוני, והיא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה.

בשעות הצהריים נפצע גבר באורח קשה לאחר שנדקר בבטנו בפיגוע דקירה במעבר אליהו, ליד ההתנחלות אלפי מנשה. הפצוע, תושב עמנואל, עצר ברכבו באזור הכפר הפלסטיני נבי אליאס, שם נדקר, ולאחר מכן המשיך עד למעבר אליהו. כוחות ביטחון מחפשים אחרי החשוד. כוחות מד"א טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים מאיר שבכפר סבא.

שר הביטחון משה יעלון ספד אמש ליעקובוביץ'. "במהלך ביקור הפצועים שקיימתי היום בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הספקתי לפקוד במחלקת טיפול נמרץ את מיטתו של לוחם מג"ב בנימין יעקובוביץ', שעות ספורות לפני שמת מפציעתו מפיגוע הדריסה בחלחול", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "ליד מיטתו פגשתי את הוריו סטניסלב וסימונה, שוחחתי עמם והתרשמתי עמוקות מהעוצמות שגילו על אף שידעו כי אלו שעותיו האחרונות של בנם האהוב".

"הערב, לאחר מותו, נודע כי סטניסלב וסימונה החליטו לתרום את איבריו של בנימין. זו מחווה אנושית יוצאת דופן ומרגשת, ואצילותם של ההורים היא עבורנו אות ומופת. הם חינכו את בנם להיות 'ראש גדול' ולקחת אחריות, וגילו תעצומות נפש לאחר מותו".

(עדכון ראשון: 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully