וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרו שני הישראלים שנעדרו בדרכם מקפריסין ביאכטה

7.11.2015 / 15:04

השניים הוגדרו נעדרים לאחר שהיו אמורים להגיע אתמול לנמל חיפה עם צאתם מלימסול ביום שני. הלילה נוצר עמם קשר ובשעות הצהריים הם אותרו במרחק 60 קילומטרים מחופי ישראל ונגררו לנמל חיפה

שני הישראלים שנעדרו בדרכם מקפריסין ביאכטה הגיעו לנמל חיפה, 7 בנובמבר 2015. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
"שמחים שכך הסתיימה התעלומה". סירת הקטמרן בנמל חיפה, היום/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

המשטרה הקפריסאית יצרה הלילה (שבת) קשר עם שני הישראלים שאבד עמם הקשר לאחר שיצאו בסירתם מקפריסין - יעקב (יקי) מור בן 63, גנן בגן ילדים דו-לשוני ברעננה, וד"ר אבנר צייגר בן 65, אורתופד מרמת גן. השניים שטו בספינה מסוג קאטמרן והיו אמורים להגיע אתמול לנמל חיפה. מהמשטרה נמסר כי לאחר נסיונות שלא צלחו באיתור הספינה מן האוויר, היא התגלתה בשעות הצהריים במרחק 60 קילומטרים מחופי ישראל. עם איתורה נוצר קשר עם ספינת השיטור הימי ובסיום הגרירה היא עגנה בבסיס השיטור הימי בנמל חיפה.

שוטר השיטור הימי, רס"ב יריב מלכה, אמר כי "אנו שמחים שכך הסתיימה תעלומת העדרותה של הספינה". על הסירה נכחו שני אנשי הצוות, "בריאים אך עייפים", לדברי המשטרה.

לקריאה נוספת:
השר לשעבר משה שחל: "כשראיתי את יגאל עמיר מחייך, איבדתי שליטה"
"בירושלים נשארו פירורים": כך נעלם הפשע המאורגן מבירת ישראל
מסתמן: איש לא יואשם בהרג היהודי שנחשד כמחבל ונורה בבירה

שני הישראלים שנעדרו בדרכם מקפריסין ביאכטה הגיעו לנמל חיפה, 7 בנובמבר 2015. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
נגררו עד לנמל חיפה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

השניים יצאו עם ספינתם ביום שני מנמל העיר לימסול והיו אמורים להגיע אתמול בשעה 9:00 בבוקר לנמל חיפה. החיפושים אחריהם, בהם סייע חיל הים, הופסקו אתמול עם רדת החשכה. הרשויות בישראל היו בקשר ישיר עם מקבילותיהן בקפריסין כל שלבי החיפושים, עד שאותרו כאמור הלילה.

באתר החדשות הקפריסאי "סייפרוס מייל" נכתב אתמול כי מסוקי משטרה חגו מעל המים הטריטוריאליים של האי בניסיון לאתר את הספינה. לפי ערוץ הטלוויזיה הממלכתי CyBc, הרשויות הקפריסאיות הודיעו לרשויות הישראליות על הסירה "בלו סקיי" שלא שידרה אתמול אף אות. המרכז המשותף לתיאום חילוץ והצלה (JRCC) סייע גם הוא לרשויות הישראליות שניסו לפענח את זהות השייטים.

(עדכון ראשון: 21:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully