וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדון שבו חגגו סטודנטים עם רקדניות: "מפיק חיצוני אחראי לכך"

5.11.2015 / 20:14

המועדון התל אביבי האנגר 11, שאילו הוזמנו ארבע רקדניות חשופות למסיבת פתיחת השנה של אוניברסיטת אריאל, טוען כי אינו אחראים לתכנים בעת המסיבות, אלא מפיק חיצוני שנשכר כדי לסייע בתפאורה. האגודה: "הנושא ייבחן לעומקו"

צילום מסך

פרשת הרקדניות שהוזמנו למסיבת פתיחת השנה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל ממשיכה לעורר הדים: גורמים באגודה טענו היום (חמישי) כי חרף הטענות של כמה מהסטודנטים, הרקדניות לא הוטרדו במסיבה. עם זאת, סטודנטים רבים עדיין זועמים על נוכחותן באירוע, כפי שנחשף בוואלה! NEWS. כמו כן, בניגוד לטענות האגודה כי ההאנגר 11 היה הגוף שהזמין אותן – במועדון התל אביבי טוענים דווקא כי מפיק חיצוני הוא זה שיזם את הגעתן.

מהאנגר 11 נמסר כי האגודה שכרה את החלל, אך המועדון לא מתערב בתכני המסיבה. "האגודה לא ידעה שזה קורה, הם ניסו לעשות מסיבת פתיחת עונה", הבהיר מנהל המועדון, זאב אייזיק. "אנחנו לקחנו מפיק חיצוני שיעזור קצת בתפאורה, שיהיה קצת יותר מעניין. הוא, ביוזמתו, הביא את הרקדניות".

אייזיק הוסיף כי הרקדניות לא הוטרדו וכי הוצבו סביבן מאבטחים על מנת למנוע מקרים כאלה. "לא היה ולא נברא ולא שמעתי על זה בכלל", אמר. "ראיתי ילדים. הקהל הכי נחמד שראיתי הרבה זמן. חצי מהקהל היה חובש כיפות. זו לא מסיבה כמו ש'החתול והכלב' (מועדון בתל אביב, מ"ש) עושים אצלנו".

עוד בוואלה! NEWS:
אלנבי פינת אריאל: רקדניות חשופות במסיבת אגודת הסטודנטים
דעה | סטודנט, מחווה ותרבות אונס נכנסים לבר

מסיבת פתיחת שנת הלימודים האקדמית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל בהאנגר 11 תל אביב. נובמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
מסיבת הסטודנטים/צילום מסך, פייסבוק

"במהלך המסיבה עלו לבמה כמה רקדניות לפרק זמן קצר אשר הוזמנו על ידי ההאנגר כהפתעה לסטודנטים, מתוך כוונות טובות וטהורות וכלל לא במטרה לפגוע באף מגזר", נמסר מהאגודה. "אגודת הסטודנטים אריאל מקדמת את מעמד האישה בכל מהלך חיי הסטודנטים באריאל ואף בצוות האגודה גיוון רחב של נשים. האגודה מוקיעה כל מהלך שוביניסטי או מפלה לרעה ומצרה על כך שסטודנטים נפגעו במהלך המסיבה. הנושא ייבחן לעומקו ומסקנות יופקו על מנת למנוע אי נעימויות בעתיד". "איך אפשר לקרוא לזה מחווה?" תמה אחד הסטודנטים, בהתייחס לתגובת האגודה ולפיה מדובר היה במחווה שהוענקה לסטודנטים בידי המועדון. "מפתיע ומטריד שלא נשמע קול שביקש את הורדתן תוך כדי. סביר להניח שאכן זה הוכר כ'מחווה'".

עם זאת, ההסברים לא שכנעו רבים מהסטודנטים. "גם אם זה לא היה מתואם אתכם, יש לכם אחריות והייתם צריכים לפעול בזמן שזה קרה", כתב אחד הסטודנטים בדף הפייסבוק של האגודה. "אני יודע שהכוונות שלכם טובות, אבל אני חושב שאתם צריכים להסיק מסקנות לפעם הבאה". סטודנט אחר כתב כי "בנוגע לרקדניות, לדעתי זה לא היה לעניין. המופע שלהן היה מיני מאוד, ואני מאמין שסחר במיניות זה פשוט דבר רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully