וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב יואשם באונס בתו בת ה-12 במשך יותר משנה

3.11.2015 / 18:44

המשטרה פתחה בחקירה סמויה נגד האב, לאחר שהבת ניסתה לשים קץ לחייה. כתב אישום בגין אונס, תקיפה מינית והתעללות בחסר ישע יוגש נגדו מחר. "אחד מכתבי האישום החמורים שהוגשו בשנים האחרונות בישראל"

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
האב חשוד שתקף את בתו בכל פעם שהגיעה ללון בביתו/ShutterStock

תושב תל אביב חשוד שתקף מינית ואנס את בתו בת ה-12 במשך למעלה משנה. בעקבות ההתעללות שביצע בה לכאורה אביה, ניסתה הנערה להתאבד ואושפזה בבית החולים. לפני כשבועיים נעצר האב, ומחר (רביעי) תגיש פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגדו. על פי גורם במרחב ירקון של המשטרה, שטיפל בחקירת התיק, מדובר באחד מכתבי האישום החמורים שהוגשו בשנים האחרונות בבתי המשפט בישראל. האב הכחיש את החשדות נגדו, ולאחר שהוארך מעצרו, הוא יואשם בעבירות מין, אונס והתעללות בחסר ישע.

הוריה של הילדה התגרשו לפני כמה שנים ולהם ילדים משותפים נוספים. מחקירת המשטרה עולה כי על פי הסדרי הראייה שנקבעו בהסכם הגירושין, הייתה הנערה מגיעה אחת לכמה ימים ללון בבית אביה. על פי החשד, מאז הייתה בת 11, נהג האב לאנוס ולתקוף את ביתו בכל פעם שהגיעה לשהות בביתו.

בחודשים האחרונים, זיהו מוריה של הנערה שינוי בהתנהגותה ועדכנו בכך את שירותי הרווחה של עיריית תל אביב-יפו. בהמשך לכך, אושפזה הנערה בבית החולים לפני כשלושה חודשים לאחר שניסתה לשים קץ לחייה. החשד כי הילדה עברה תקיפה מינית ממושכת התעורר בעקבות עבודת הצוות הרפואי ואנשי הרווחה. הם עדכנו את חוקרי משטרת מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, שהחליטו לפתוח בחקירה סמויה. החקירה כללה האזנות סתר ופעולות נוספות לבדיקת החשדות.

עוד בוואלה! NEWS:
"חרפה שלטונית": לראשונה - הוועדה המיוחדת פסלה את תקציב הביטחון
לקראת מזג אוויר סוער, שוב: חברת החשמל מתריעה מפני ניתוקים
עובדת בלשכת השר ארדן פרסמה סרטון פוגעני נגד ערבים - ופוטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully