וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נערים חילקו המבורגרים לחסרי בית וכבשו את הרשת

1.11.2015 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ניסיון פיגוע אירע בצהריים בצומת בית ענון, צפונית לקריית ארבע. לא היו נפגעים. המחבל ניסה לדקור חייל במהלך הפרות סדר באזור, נורה ונהרג על ידי כוח צה"ל.

משטרת ירושלים ושירות הביטחון הכללי עצרו סייען פלסטיני שתכנן את פיגוע הדקירה שאירע בחג הסוכות בעיר העתיקה בירושלים - כך הותר היום לפרסום. על פי החשד, האיש, תושב אבו דיס שבמזרח העיר, דרבן את המחבל לבצע את הפיגוע בו נרצחו שני בני אדם.

גורם מצרי, שלקח חלק בבדיקות המטוס הרוסי טרם המראתו אתמול משארם א-שייח, אמר לתקשורת המקומית כי הוא היה תקין. לדבריו, שני אנשי צוות רוסים נכחו בעת הבדיקה. הרשויות במצרים וברוסיה ממשיכות בחקירת נסיבות ההתרסקות.

שני נערים שנוסעים באופן קבוע בשדרות הוליווד שבלוס אנג'לס, חשבו כיצד הם יכולים לעזור לעשרות חסרי הבית שפוקדים את הרחוב. אז הם מצאו רעיון: השניים נכנסו לסניף מקדונלדס מקומי וקנו 100 המבורגרים, אותם הם חילקו בנדיבות לדיירי הרחוב. את המעשה הטוב הם צילמו, והסרטון צבר למעלה משמונה מיליון צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: מחר לא יהיה שינוי של ממש בטמפרטורות. במזרח הארץ ייתכנו גשמים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully