וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 27 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ במועדון לילה בבוקרשט

31.10.2015 / 2:52

הפיצוץ אירע בעת שנכחו במקום 400 בני אדם. כלי התקשורת המקומיים מדווחים כי מדובר באסון החמור ביותר שאירע בבירה מזה כמה עשורים וכי מספר ההרוגים עשוי לעלות. לפי דיווחים, יתכן כי מדובר במופע פירוטכני שהשתבש

26 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ במועדון לילה בבוקרשט, בירת רומניה, 31 באוקטובר 2015. רויטרס
כוחות ההצלה בזירת האירוע, הלילה/רויטרס

לפחות 27 בני אדם נהרגו ו-155 נוספים נפצעו בפיצוץ שאירע הלילה (שבת) במועדון בבוקרשט, בירת רומניה, שהפך בכך לאסון החמור ביותר שאירע בבירה מזה כמה עשורים. סגן ראש ממשלת רומניה, גבריאל אופראה, אמר לערוץ טלוויזיה מקומי כי עשרות אמבולנסים וצוותי כיבוי הגיעו לזירה ופינו את הפצועים לעשרה בתי חולים בעיר.

בעת שאירע הפיצוץ נערכה במועדון הופעת רוק בנוכחות 400 בני אדם. "אנשים נסו מהמקום בבהלה, היה אדם שברח מהמקום ללא נעליים", מסרו עדי ראייה. עד ראייה נוסף מסר כי את ההופעה ליווה מופע פירוטכני, וכי ככל הנראה הזיקוקים התלקחו והציתו את אחד העמודים ואת תקרת המועדון. זמן קצר לאחר מכן נשמע הפיצוץ.

עוד בוואלה! NEWS:
מ-0 ל-100 קמ"ש ברגע: צפו בסרטונים שעשו את הסערה
הפלסטינים טוענים: תינוק מת משאיפת גז מדמיע שנורה על ידי צה"ל
"מחזה מחריד": מצאה את גופת אביה בבנימינה; נבדק חשד לרצח

26 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ במועדון לילה בבוקרשט, בירת רומניה, 31 באוקטובר 2015. רויטרס
מחוץ למועדון, הלילה/רויטרס

צעירה ששוחררה מבית החולים לאחר שסבלה מפציעות קלות תיארה את המועדון עולה בלהבות. "תוך חמש שניות כל התקרה עלתה באש", סיפרה. בטלוויזיה המקומית נראו תמונות מחרידות של שוטרים ופרמדיקים מבצעים פעולות החייאה בפצועים כשהם שרועים על המדרכה מחוץ למועדון, כשברקע נשמעות סירנות האמבולנסים שהמשיכו להגיע למקום.

אופראה אמר כי תיפתח חקירה לבדיקת נסיבות הפיצוץ ומשרד הבריאות פרסם הודעה שבה הוא קורא לציבור לתרום דם. נשיא רומניה, קלאוס יוהאניס, מסר בהצהרה רשמית: "אני רוצה לספק לכם את כל התמיכה של כוחות ההצלה ולבקש מכם לתת בהם אמון, בכך שהם עושים את כל המאמצים כדי למזער את השפעת האסון". ממשרד הפנים הרומני נמסר כי מניין ההרוגים אף עשוי לעלות. ממשרד החוץ נמסר כי אין חשש לחיי ישראלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
26 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ במועדון לילה בבוקרשט, בירת רומניה, 31 באוקטובר 2015. רויטרס
מחוץ למועדון, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully