וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: איך הגיעה מכונית לגג בית פרטי במישיגן?

29.10.2015 / 16:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ראש ארגון הפשיעה הגדול באזור הדרום, שלום דומרני, בגין שני ניסיונות רצח, אספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע. במסגרת הפרשה, יוגשו כתבי אישום נגד 27 בני אדם, הכוללים גם סעיפי אישום ברצח.

המדינה צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד אחמד מנאסרה בן ה-13, שביצע את פיגוע הדקירה בפסגת זאב. מנאסרה צפוי להיות מואשם בשתי עבירות של ניסיון לרצח.

המפלגה הקומוניסטית בסין הודיעה היום כי היא תקל על המגבלות שהוטלו על משפחות במדינה ותאפשר לכל הזוגות לגדל שני ילדים. מדובר בשינוי היסטורי במדיניות של בייג'יניג, שכבר הקלה בנושא בסוף 2013, אז אפשרה למיליוני משפחות לגדל שני ילדים, אחרי עשרות שנים שבהם נאסר עליהם להוליד יותר מילד אחד.

ג'ויס קינגסלי בת ה-83 ישבה בביתה במישיגן כשלפתע שמעה רעש חזק. כשיצאה החוצה היא גילתה מכונית פרטית חונה לה על הגג, לאחר שנהג הרכב לקה בהתקף, איבד שליטה על הרכב, וסטה מהכביש. איך זה ייתכן? ביתה של ג'ויס נמצא ממש בסמוך לגבעה, והגג שלו מגיע לגובה הכביש.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות גשום בכל רחבי הארץ, לקראת שעות הערב הגשמים ייחלשו. מחר- עלייה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully