וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות קורבנות הפיגוע בהר נוף התנחמו יחד: "הטרור מאיים על הדו-קיום"

משה שטיינמץ

28.10.2015 / 22:35

קרוביו של השוטר הדרוזי שנרצח בפיגוע בירושלים לפני שנה, ביקרו בשבעה של משפחתו של יחיאל רוטמן, שנפגע גם הוא ומת בשבת מפצעיו. "יש משהו משותף בין אבא שלנו לבן שלכם, גם אבא יכול היה לברוח אך נאבק במחבלים", אמרה בתו למשפחת זידאן

צילום: קובי הר-צבי, בחדרי חרדים; עריכה: טל רזניק

בני משפחתו של השוטר הדרוזי זידאן סייף שנהרג בפיגוע לפני שנה בבית הכנסת הר נוף בירושלים הגיעו היום (רביעי) לביקור ניחומים בשבעה הנערכת לזכרו של חיים יחיאל רוטמן, שנפצע גם הוא בפיגוע ומת בשבת האחרונה בבית החולים בירושלים. "קיווינו שאביכם יצא מזה", אמרו בני משפחת השוטר למשפחת רוטמן במהלך הביקור המרגש.

משפחת קצין המשטרה הדרוזי זידאן סיף ז"ל הגיעה הבוקר לניחום אבלים בבית משפחתו של חיים יחיאל רוטמן ז"ל שנפצע קשה בפיגוע הרצחני בבית הכנסת בני תורה בהר נוף אשתקד, ומת במהלך השבת מפצעיו. כזכור, סייף היה מראשוני השוטרים שהגיעו לזירה, ניהל קרב יריות עם שני המחבלים נפגע ומת מפצעיו יום למחרת.

לקריאה נוספת:
אחרי כשנה: הובא למנוחות ההרוג השישי בטבח בבית הכנסת בירושלים
נאטם בית משפחתו של אחד המחבלים מהטבח בהר נוף: "עונש נפשי"

ביקור משפחת קצין המשטרה זידאן סייף בבית משפחת רוטמן. אוקטובר 2015. קובי הר צבי, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
ביקור התנחומים בבית רוטמן/מערכת וואלה! NEWS, קובי הר צבי, בחדרי חרדים

"אני משתתף בצערכם", אמר אביו של סייף, נוהאד, לבני משפחת רוטמן, שאף ביקרו את סייף כשהיה מאושפז בבית חולים. "אני זוכר שבאתם לבית החולים כשזיאדן היה שם לחזק. הלוואי שניפגש רק בדברים טובים, לא במקרים כאלו. רק בשלום", אמר. זיאד, גיסו של זידאן, הוסיף: "כל המשפחה קיוותה שייצא מזה".

יפה, בתו של רוטמן, שיבחה את פעולתו של זידאן. "עצם זה שזידאן הקריב את עצמו כדי להציל מתפללים גרם לי לצמרמורות. אני והמשפחה ממש מעריכים את זה ומודים לכם על זה". שלומי, בנו של רוטמן, הוסיף כי "יש משהו משותף בין אבא שלנו לבן שלכם, גם אבא יכול היה לברוח אך נאבק במחבלים".

סגן השר איוב קרא שהצטרף לביקור אמר כי "כולנו באנו להזדהות איתכם ולאמר לכם שאנחנו עם אחד. יש בינינו סולידריות במטרה לחסל את הטרור. הטרור הוא איום על הדו קיום ועל החיים טובים שצריכים להיות בארץ הקודש". הוא הוסיף כי "אין דבר נפשע מרצח של מתפלל". בסיום הביקור הזמין אחיו של סייף את בני משפחת רוטמן לצעדה לזכרו ולזכר הרוגי הפיגוע שתתקיים בכפר יאנוח שליד כפר ורדים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ביקור משפחת קצין המשטרה זידאן סייף בבית משפחת רוטמן. אוקטובר 2015. קובי הר צבי, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
ביקור משפחת קצין המשטרה זידאן סייף בבית משפחת רוטמן. אוקטובר 2015/מערכת וואלה! NEWS, קובי הר צבי, בחדרי חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully