וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שישה תושבי טירה השליכו בקבוקי תבערה על כביש 6

אמיר בוחבוט ואבי אשכנזי

28.10.2015 / 18:00

במסגרת פעילות משותפת של השב"כ והמשטרה נעצרו ששת הצעירים והודו שזרקו לפני כשלושה שבועות בשתי הזדמנויות בקבוקי תבערה על מכוניות חולפות. הם הואשמו גם בגין קשירת קשר לפשע וייצור נשק. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירועים

נעצרו שישה אזרחים ישראלים, תושבי טירה, אשר היו מעורבים בשני פיגועים בהם יידו בקבוקי תבערה לעבר רכבים חולפים על כביש 6. אוקטובר 2015. תקשורת שב"כ, מערכת וואלה! NEWS
ששת הנאשמים/מערכת וואלה! NEWS, תקשורת שב"כ

שישה תושבי טירה מואשמים שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב חולפים בכביש 6 לפני כשלושה שבועות – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. השישה נעצרו במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל ימ"ר מרכז והיום הוגש נגד כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד בגין קשירת קשר לפשע, ייצור נשק ויידוי בקבוקי תבערה לעבר כלי תחבורה.

בחקירתם הודו העצורים, פראס סולטאן (21), ינאל סמארה (20), מועאד סולטאן (19), כרם סולטאן (18), מחמוד פדילה (22) ועבד אל-כרים סולטאן (18) כי בתאריכים 5 ו-7 באוקטובר יידו בקבוקי תבערה בשעת לילה מאוחרת על כביש 6 בסמוך לטירה. לא היו נפגעים מהבקבוקים שנזרקו ולא נגרם נזק לרכוש. משב"כ נמסר שהשישה סיפרו בחקירה כי על רקע גל הטרור וההסתה סביב מסגד אל-אקצא בירושלים בעת האחרונה החליטו ליידות בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב בכביש 6.

לקריאה נוספת:
פצועה בינוני בפיגוע דקירה במתחם רמי לוי בגוש עציון; המחבל נתפס
מחבל ניסה לדקור חייל בחברון - וחוסל; אין נפגעים

יידוי בקבוקי התבערה בכביש 6 אירע באותו הערב שבו התקיימה הפגנה גדולה ביפו שבאה על רקע המתיחות הביטחונית בירושלים וברחבי יהודה ושומרון. שני בקבוקי תבערה לעבר כביש 6 סמוך לטירה. לא דווח על נפגעים. כוחות צבא הוקפצו למקום במטרה לאבטח את האזור והמשטרה פתחה אז בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully