וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: הילדה ששיחקה במדרגות הנעות נפלה מגובה שתי קומות

28.10.2015 / 16:15

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

איראן הוזמנה לראשונה לשיחות הבינלאומיות שמנהלות ארצות הברית ורוסיה סביב המלחמה בסוריה. דובר מחלקת המדינה ג'ון קירבי אמר כי לא ברור אם נציגים מטהראן ישתתפו בסבב הנוסף שיתקיים בווינה בסוף השבוע.

אוסטריה תציב מכשולים לאורך גבולה עם סלובניה כדי להאט את זרם המהגרים הנכנס למדינה. זאת לאחר שהמדינה הבלקנית הקטנה הפכה למוקד שטף הפליטים שדרכו ממשיכים אלפי בני האדם בדרכם צפונה, בעקבות החלטת הונגריה לסגור את גבולותיה.

מניין ההרוגים ברעידת האדמה שהתרחשה שלשום במרכז אסיה, עלה ל-385. 226 מההרוגים הם תושבי פקיסטן ו-115 בני אדם נוספים מצאו את מותם באפגניסטן. הרעש הורגש גם בהודו, וגרם להרס רב בשלוש המדינות ולמאות פצועים.

מצלמות אבטחה בקניון בצפון-מרכז רוסיה תיעדו רגע מבעית במיוחד – ילדה בת חמש שהשתעשעה עם מדרגות נעות בזמן שטיילה עם דודתה צנחה מגובה של שני קומות אחרי שנתפסה במעקה הנע ונפלה. למרבה המזל היא סובלת רק מפציעות ומחבלות קלות והיא צפויה להשתחרר בקרוב מבית החולים.

סופות חזקות פקדו את מדינת קווינסלנד בדרום-מערב אוסטרליה וגרמו נזק רב לבתים ולעסקים באזור. הרוחות החזקות תוארו בתקשורת המקומית כ"ציקלון", אך עד כה לא דווח על נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully