וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | ניסוי: גברים יעזרו לאישה שיכורה באמצע הרחוב?

28.10.2015 / 15:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כ-15 אלף משקי בית נותקו היום מחשמל באזור המרכז, השרון והקריות בשל מזג אוויר. מחברת החשמל נמסר כי צוותים מטעמה מטפלים בתיקון המפגעים ולהשבת החשמל. "לא יודעת אם לצחוק או לבכות", אמרה גילי, תושבת בני ציון שבשרון, שרק הבוקר חזר החשמל בביתה לאחר שלושה ימים.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לשחרר את חגי עמיר, החשוד בהסתה, למעצר בית בן שישה ימים בבית דודו בהתנחלות בשומרון. בכך קיבל בית המשפט את עררו של עמיר, אחיו של חגי עמיר, רוצח ראש הממשלה, על ההחלטה להאריך את מעצרו ביממה. במסגרת תנאי המעצר נאסר עליו להשתמש בפייסבוק או לשוחח בטלפון.

איראן הוזמנה בפעם הראשונה לשיחות הבינלאומיות שמנהלות ארצות הברית ורוסיה סביב המלחמה בסוריה. דובר מחלקת המדינה ג'ון קירבי אמר כי לא ברור אם נציגים מטהראן ישתתפו בסבב הנוסף שיתקיים בווינה בסוף השבוע.

ניסוי חברתי שנערך במדריד מראה כיצד מגיבים גברים ברחוב לאישה שיכורה באמצע היום. התגובות לא מעודדות: רבים הציעו לה לשתות עוד אלכוהול, אחרים הציעו לה לבוא עמם, ואדם אחד אפילו החל לגעת בה.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות גשום בכל רחבי הארץ, לקראת שעות הערב הגשמים ייחלשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully