וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבידה קשה לעיר": שתי עובדות עיריית דימונה נהרגו בתאונה

28.10.2015 / 14:41

ענת וקנין ואירנה רסין עשו את דרכן הבוקר להשתלמות. גלגל שניתק ממשאית באזור מחלף קריית גת פגע ברכבן והרג אותן במקום. ראש העיר: "הן עשו מהפכה בעיר, אין בית שלא מכיר אותן". אחותה של וקנין: "הגלגל ריסק שתי משפחות"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, דוברות מד"א

שתי ההרוגות בתאונת הדרכים הבוקר (רביעי) בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת הן עובדות מתנ"ס בדימונה, ענת וקנין ואירנה רסין, שהיו בדרכן לפגישה. שתיהן בנות 40 ואימהות לשני ילדים. מנהל המתנ"ס, נועם כהן, שנסע עמן במכונית, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מתחקיר ראשוני עולה כי גלגל ניתק ממשאית שהגיעה מכיוון דרום לצפון, עף לצד השני של הכביש ופגע בכלי רכב ובו שלושת הנוסעים.

ראש העיר בני ביטון סיפר כי אבל כבד נפל על העיר. "אבידה קשה לעיר ולתושבים. אין בית שלא מכיר אותן. בשנתיים האחרונות עבדתי איתן באופן צמוד והן עשו מהפכה בתחום התרבות, הספורט והפנאי בעיר. זה קשה לי באופן אישי ולעיר בכלל", אמר.

לקריאה נוספת:
הקטל בדרכים: 2 הרוגים בגוש עציון, 29 פצועים בתאונה בירושלים
ג'יפ צבאי התהפך ליד ים המלח; 4 חיילים נפצעו באורח קשה ובינוני
רכב עלה על המדרכה בתל אביב - ודרס למוות הולך רגל בן 60

הרוגות תאונת הדרכים בכביש 6. אוקטובר 2015. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
שתי ההרוגות בתאונה: ענת וקנין/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

כהן שחזר בפני ראש העיר את רגעי התאונה הקטלנית. "נסענו לישיבה ולפתע ראיתי לעשירית שנייה גלגל מול הפנים שלי עף מהצד השני. פתאום האוטו נעצר, ראיתי שאני בסדר, הבטתי ימינה ושמתי לב שהן לא מגיבות. אחרי כמה דקות ראיתי שבאים מלא כוחות לטפל בנו, ובדרך לבית החולים שמעתי את הבשורה המרה", סיפר ביטון את שיחתו עם הפצוע.

בני משפחתה של וקנין מספרים כי מדובר באישה שתרמה רבות לקהילה. "הייתה משקיעה רבות מזמנה הפרטי. היא הייתה מלאך, אלוהים לקח לנו את הפרח", אמרה רחלי מלול, אחותה של ענת. "היינו מדברות 30 פעם ביום. היום בבוקר היא דיברה איתי ואמרה שהיא בדרך להשתלמות. אחרי כמה זמן אחי הגדול התקשר וכבר הבנתי שקרה אסון כבד".

היא הוסיפה: "זה בלתי נתפס. הם נהגו בסדר, אתה נוסע לאט וחגור וזה לא תלוי בך. גלגל המשאית ריסק שתי משפחות. ההורים שלי שבורים, יהיה קשה לקום מאסון הזה". היא הותירה אחרי בעל ושני ילדים, בהם נער בן 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully