וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינץ' באריתראי בבאר שבע: שניים מהחשודים יפוטרו משב"ס

קצין שב"ס וסוהר שחשודים כי לקחו חלק בלינץ' בהפטום זרהום, שנחשד כמחבל בזמן הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, יודחו מתפקידם וצפוי להם שימוע בעניין כבר השבוע. שב"ס: רואים את האירוע בחומרה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

שירות בתי הסוהר הודיע היום (שני) כי נפתח הליך פיטורים לקצין השב"ס רונן כהן ולסוהר החשודים בהשתתפות בלינץ' באריתריאי הפטום זרהום, שנחשד כמחבל בתחנה המרכזית בבאר שבע לפני כשבוע. השניים יזומנו כבר השבוע לשימוע לקרוא פיטורם מהשירות. משב"ס נמסר לאחר שהשניים נקראו לחקירה, כי מדובר האירוע חמור וכי בכוונתם לנקוט צעדים משמעתיים נגדם.

כהן הגיע ביום חמישי האחרון לדיון בעניינו בבית משפט השלום בבאר שבע, והביע חרטה על מעשיו. סנגורו של כהן, עורך הדין עידו פורת, סיפר כי מרשו כי כהן אמר לו: "הייתי בטוח שהוא מחבל, הרגשתי כמו במלחמה. אני מצטער, הייתי בסערת רגשות".

אנשי שב"ס החשודים בביצוע הלינץ' בתחנה המרכזית בבאר שבע, בית המשפט באר שבע. אוקטובר 2015. שי מכלוף
קצין השב"ס כהן ועורך דינו/שי מכלוף

לדברי בא כוחו של כהן, המשטרה עצרה אותו משיקולים לא עניינים. "זו ירידה לשפל המדרגה מצד משטרת ישראל. לצורך מה עצרו אותו? זה רק על מנת להראות את המשטרה עובדת. הלינץ' היחיד שהיה פה הוא התקשורתי", תקף.

לטענתו, "בשלב הירי הוא בטוח שהוא מחבל, ובזמן הזה המחבל האמיתי יורה בו. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות. הוא מצר על העניין, הוא פעל כמו רובוט ובמצב נפשי קשה".

זרהום מת מפצעיו בבית החולים שעות ספורות לאחר הלינץ'. המחבל עצמו, בדואי תושב חורה בן 21, ירה למוות באירוע בלוחם צה"ל, סמל עומרי לוי, ופצע עשרה בני אדם נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תיעוד: אזרח אריתראה נורה למוות והוכה קשות כי נחשד בשוגג למחבל. ספק 500
זרהום בזירת הלינץ' בתחנה המרכזית בבאר שבע/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully