וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזזתם? ישראל עברה הלילה לשעון חורף; ומהיום - גשמים ושיטפונות

25.10.2015 / 1:03

לאחר 212 ימי קיץ, הזזנו בשעה 02:00 את המחוגים שעה אחת לאחור, ושעון החורף נכנס לתוקף. יחד עם הזזת השעון, מגיעה גם העונה הקרה, והשבוע צפויות סופות וירידה ניכרת בטמפרטורות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרווחנו שעת שינה והחזרנו את המחוגים שעה אחת אחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקבלים את פני החורף: בשעה 2:00 בלילה ישראל נכנסה לשעון חורף והתושבים הזיזו את המחוגים שעה אחת אחורה, אז הפכה השעה ל-1:00. כך הרווחנו גם שעת שינה נוספת. שעון החורף יהיה בתוקף עד 25 במרץ 2016, ולאחר מכן נשוב לשעון קיץ.

השנה נמשך שעון הקיץ 212 ימים, בעוד שבעבר הוא נמשך בממוצע בין 168 ל-191 ימים. זאת, בעקבות יוזמת שר הפנים לשעבר, גדעון סער, אשר האריך את משך שעון הקיץ בדומה לנהוג באירופה. עם המעבר לשעון חורף יש להחזיר את ההגדרות בשעון שבסמארטפון למצב אוטומטי. אם שעון מכשירכם לא התעדכן עד השעה 06:00 בבוקר, יש לבצע כיבוי והדלקה.

עוד בוואלה! NEWS:
כך מובילים בני הנוער הפלסטינים את גל הטרור
בקבוק תבערה הושלך על רכב ליד בית אל; בת 4 במצב בינוני
ג'יפ התהפך ליד ים המלח: ארבעה פצועים קשה ובינוני

גשם בחדרה, דצמבר 2012. שלומי גבאי
החורף חוזר/שלומי גבאי

שעון החורף הגיע בתזמון מוצלח - שכן צפוי שבוע חורפי למדי. היום צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן עם ירידה ניכרת בטמפרטורות. כמו כן, ייתכנו ממטרים מקומיים שיהיו מלווים בסופות רעמים, וקיים חשש לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

מחר, צפוי להיות מעונן חלקית עם גשם מקומי ברחבי הארץ וייתכנו סופות רעמים. נוסף על כך, הטמפרטורות יוסיפו לרדת ועדיין ייתכנו שיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

ביום שלישי, גשם ירד לפרקים מצפון הארץ עד לצפון הנגב והטמפרטורות יוסיפו לרדת במידה ניכרת. כמו כן, ייתכנו סופות רעמים וקיים חשש לשיטפונות והצפות ברחבי הארץ.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully