וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | צפו: שור זועם גוער בחוגגים בפרו

21.10.2015 / 16:30

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא סוריה בשאר אסד ביקר אתמול במוסקבה ונפגש עם הנשיא פוטין - כך הודיע היום הקרמלין. זאת הפעם הראשונה שבה הדיקטטור עוזב את גבולות המדינה מאז פרצה מלחמת האזרחים ב-2011. לדברי דוברו של פוטין, השניים דנו במבצע המשותף נגד ארגוני הטרור.

ראש ממשלת קנדה הנבחר, ג'סטין טרודו, הודיע הלילה כי שוחח עם נשיא ארה"ב אובמה ואמר לו כי ארצו תפסיק להפציץ מהאוויר מטרות של דאעש בעיראק ובסוריה. טרודו הבהיר כי הוא מחויב "לסיים את המבצע", כפי שהבטיח במערכת הבחירות.

אחמד מוחמד, הנער המוסלמי בן ה-14 מטקסס שנעצר לאחר ששעון שבנה נחשד כפצצה, יעזוב את ארה"ב עם משפחתו ויעבור לקטאר, שם קיבל מלגת לימודים. הסיפור עורר סערה בארה"ב, ובעקבות מעצר השווא הזמין הנשיא אובמה את מוחמד לפגישה עמו בבית הלבן.

במהלך חגיגות מסורתיות בפרו פצע פר זועם ארבעה בני אדם כשקפץ מעל הגדר אל תוך קהל הצופים. לפני הקפיצה נראים חלק מהצופים משליכים לעבר הפר חפצים שונים. כנראה שהוא התעצבן.

וקצת ממזג האוויר בעולם: סופת ברקים באזור סידני אוסטרליה תפסה מטוס נוסעים של חברת קוואנטס ממש בשעת הנחיתה. למרות שבתיעוד הנחיתה נראה ברק מכה ממש בסמוך למטוס, הוא נחת בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully