וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 21.10.15

לאחר הפיגוע בב"ש –האם ניתן להתגבר על הפגיעה במרקם היחסים בין יהודים וערבים בדרום? תקלה בצינור ביוב גרמה להזרמת שפכים וזיהום נחל לכיש המשוקם, מכוניות נטושות מהוות מפגע בקריית גת ו"זכרונות ממשלתיים" תערוכת צילומי ראשי ממשלה פרי עדשתו של משה מילנר מלע"מ

מערכת וואלה!

ראשי הרשויות הבדואיות מיהרו להתכנס לפני שלושה ימים ולהכריז כי למרות שהם נקרעים בין הזהות הפלסטינית לזהות הישראלית שלהם הם מגנים את המעשה הנפשע שביצע בן העדה בתחנה המרכזית בבאר שבע.
אילו השלכות עלולות להיות לפיגוע על מרקם היחסים בין יהודיים וערבים בעיר?

בשנים האחרונות השקיעו עיריית אשדוד וארגונים סביבתיים בשיקום נחל לכיש ומאמציהם אף נשאו פרי. אלא שתקלה בצינור הביוב הראשי של העיר גרמה לאחרונה להזרמת אלפי קוב של מי ביוב אל הנחל ומשם גם אל הים. את הנזק ניתן יהיה לתקן תוך כמה חודשים אבל מה עושות הרשויות כדי שהוא לא יישנה?

כלי רכב שיצא מכלל שימוש וננטש ברחוב ע"י בעליו הופך למטרד ומפגע תברואי, אסתטי, בטחוני ובטיחותי ומהווה גם עבירה על החוק. בקריית גת, מתלוננים התושבים, יש לא מעט רכבים כאלה ונראה שהרשות המקומית מתמהמהת בטיפול בנושא.

שלל אירועים וטקסים יתקיימו בשבוע הבא במלאת עשרים שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין . מי שזכה ללוות אותו מבעד לעדשת המצלמה הוא משה מילנר, לשעבר צלם לשכת העיתונות הממשלתית ששימש בתפקיד כמעט ארבעים שנה.
תשעה ראשי ממשלה הוא ליווה בשנים הללו והתמונות הנבחרות מוצגות בתערוכה שתינעל בסוף החודש במוזאון הפתוח בגן התעשייה עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully