וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שנה לאחר שהותקפה בחומצה - ראתה את העולם לראשונה

20.10.2015 / 9:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צה"ל עצר הלילה (שלישי) בכפר ביתוניא שליד רמאללה את אחד מבכירי חמאס בגדה המערבית, חסן יוסוף, בחשד להסתה. על פי גורמים במערכת הביטחון, יוסוף נעצר בעקבות דברים שאמר בשבועות האחרונים, המתפרשים כהסתה לאלימות.

מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, יגיע היום לביקור בזק בישראל וייפגש עם ראש הממשלה נתניהו, זאת על רקע ההסלמה הביטחונית של שלושת השבועות האחרונים. המזכ"ל ידון עם ראש הממשלה בדרכים להרגעת המצב בשטח וייפגש בהמשך גם עם יו"ר הרשות אבו מאזן.

מנהיג המפלגה הליברלית ג'סטין טרודו ניצח בבחירות שנערכו אמש בקנדה. ראש המפלגה השמרנית סטיבן הרפר, שהפסיד לטרודו, נאלץ לפנות את הכיסא לאחר עשור בשלטון.

סוהילה ג'ורקיש, צעירה איראנית, נפלה קורבן למתקפה אכזרית בשנה שעברה. בזמן שהלכה ברחובות איספהן הושלכה לעברה חומצה שגרמה לה לאבד את הראייה באחת מעיניה. החודש, לאחר שעברה מספר ניתוחים, הושבה לה ראייתה. בסרטון שהפך ויראלי היא נראית מגיבה בפעם הראשונה למראה העולם בשתי עיניים לאחר יותר משנה. "אלוהים תודה, התגעגעתי לשמיים" היא אמרה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully