וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: דייג תאילנדי חילץ זוג תיירים שטבעו בבוץ

18.10.2015 / 13:37

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הרב אליעזר ברלנד, החשוד בביצוע מעשים מגונים בנשות קהילתו "שובו בנים" ונמצא כרגע במקום מסתור בחו"ל, הורה לחסידיו להיכנס הלילה (ראשון) למתחם קבר יוסף שבשכם ללא תיאום – כך עולה מהקלטה ובה נשמע מדריך את מאמיניו כיצד לפעול.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה כי ישראל דוחה בתוקף את ההצעה הצרפתית להצבת משקיפים בינלאומיים בהר הבית כדי להביא לסיום המתיחות סביב מסגד אל-אקצא. לדבריו, "ישראל היא לא הבעיה בהר הבית - אלא הפתרון".

במשטרה ובמכבי האש סבורים כי קצר חשמלי הוא שגרם לשריפת 32 אוטובוסים אתמול בחניון של חברת "דן" בבני ברק. עוד עולה מהחקירה כי האש ניצתה במוקד אחד והתפשטה, ככל הנראה בשל הקרבה בין האוטובוסים שחנו צמוד זה לזה.

בני זוג מנורבגיה שצפו בציפורים בדרום תאילנד, נלכדו בבוץ עד גובה המותניים. למזלם, דייג מקומי שעבר שם החליט לעזור. הוא העביר את ציוד הצילום שלהם למקום בטוח ואז עזר להם לצאת. כשהם התקשו להיחלץ, הוא אפילו נשכב בבוץ ונתן להם להיעזר בגופו כדי לצאת החוצה. תיעוד המעשה הטוב תפס כותרות בכל העולם.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully