וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומך חמאס היה מהתורמים המרכזיים למנהיג הלייבור בבריטניה

הטלגרף הבריטי חשף כי איברהים תממי, שייסד ומנהל מרכז התומך בארגון, העביר 2,000 ליש"ט לג'רמי קורבין, שניסה להסתיר את זהות התורם. תממי הביע תמיכה בגל הפיגועים

מנהיג מפלגת הלייבור ג'רמי קורבין, אוקטובר 2015. רויטרס
מנהיג הלייבור קורבין, החודש/רויטרס

הקמפיין של מנהיג מפלגת הלייבור החדש בבריטניה ג'רמי קורבין מומן בחלקו על ידי אדם הקשור לחמאס – כך דיווח אתמול (שבת) הטלגרף הבריטי. איש השמאל הרדיקלי מסר הצהרה לא מדויק לרשויות הפרלמנטריות לגבי זהות התורם וניסה לטשטש את העובדה שאיברהים חממי, שהביע תמיכה בגל פיגועי הדקירה, תרם לו 2,000 ליש"ט. ברשימה שמסר לבית הנבחרים, מנהיג הלייבור רשם את שמו של כ"ד"ר איברהים חמאם, אך חממי, שייסד את המרכז לעניינים פלסטיניים התומך בחמאס, אישר את הדיווח. מקורבין לא נמסרה התייחסות לסוגיה.

חממי כתב בעבר טורים לעיתון "פלסטין" של חמאס, שם כינה את יאסר ערפאת ואת יו"ר הרשות הפלסטינית הנוכחית אבו מאזן כ"בוגדים", וטען כי הרשות "המבישה" מזכירה את משטרו של בשאר אסד בסוריה. בשבוע שעבר שיבח חממי בדף הפייסבוק שלו את הפיגועים האחרונים ותיאר אותם כפעולות של "כבוד וחירות". הוא סייע לארגן את ביקורו של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ראאד סלאח בממלכה וביקר אותו בכלא לאחר שנעצר על ידי רשויות ההגירה.

קורבין, שבעבר שיבח לא פעם את חמאס ואף את חיזבאללה, הגן על סלאח, שלו קרא "אזרח מכובד מאוד שמייצג את עמו בצורה מצוינת" ואמר כי הוא "מצפה לשתות עמו תה במרפסת" של בית הנבחרים. השניים השתתפו לפחות בשני אירועים ציבוריים, בהם אחד בפברואר 2013, שאורגן על ידי "אינטרפל" – ארגון צדקה בריטי שנאסר עליו לפעול בארצות הברית בשל היותו חלק "מרשת למימון חמאס" ואחרי שהוגדר ארגון טרור בעצמו.

לקריאה נוספת בנושא
מנהיג הלייבור החדש: "אסון התאומים - קונספירציה של המערב"
השערורייה החדשה של מנהיג הלייבור: לא שר ההמנון בטקס זיכרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully