וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב מנע פיגוע: אותר מטען צינור ליד עמדת בידוק במזרח ירושלים

לוחמי משמר הגבול איתרו בעזרתו של הכלב "טאז" מטען צינור בסמוך למחסום שממנו יוצאים תושבי שכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים לכיוון כביש מעלה אדומים. במקביל, אותר מטען מאולתר ליד ההתנחלות נווה צוף שבבנימין

צילום: יחידות דובר המשטרה, עריכה: מרום שפיצר

כוח של משמר הגבול איתר הבוקר (שישי) מטען צינור בסמוך למחסום הבידוק שממנו יוצאים תושבי שכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים לכיוון כביש מעלה אדומים. במסגרת ההיערכות המבצעית הרחבה בירושלים, הגיע רב-סמל מתקדם ארז כהן עם כלב לסייע לכוחות במקום. במהלך הסריקה המבצעית שביצע איתר הכלב, ששמו "טאז", הוא גילה חפץ החשוד כמטען. כוח חבלה שהוזעק למקום אישר כי מדובר במטען נפץ, הזירה נסגרה והחבלן ביצע פיצוץ מבוקר של המטען.

מפקד יחידת הכלבנים של מג"ב ירושלים, רב-סמל בכיר חיים סבג, שיבח את פעילותו של רס"מ כהן וכלבו. "אנו ערוכים בדיוק לתרחישים מהסוג הזה, לא מן הנמנע שפעילות הכלבן שאיתר את המטען טרם הופעל נגד כוחות הביטחון שנמצאים במקום, הצילה חיים".


מלחמה ברחובות || סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
סערת המחבל בן ה-13: שקד תציע לשפוט קטינים הנאשמים בטרור כמבוגרים
תמיכה מפתיעה: הרשות עצרה פעילי חמאס וסיכלה פיגועי סכינאות
השר אריאל לנתניהו: "להחזיר את השליטה על קבר יוסף לידי ישראל"

כוח מג"ב איתר מטען צינור ליד עיסאוויה שבמזרח ירושלים. דוברות מג"ב,
שוטרי מג"ב והכלב "תאז", הבוקר ליד מחסום הבידוק/דוברות מג"ב

במקביל, אותר הבוקר גם מטען מאולתר במתחם ישיבה הממוקמת ליד ההתנחלות נווה צוף שבבנימין. המטען, שמורכב באמצעות רימון רסס, ככל הנראה רוסי, נמצא מחובר לרגלי ספסל במתחם הישיבה, שבו יושבים בדרך כלל אנשי כוחות הביטחון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כוח מג"ב איתר מטען צינור ליד עיסאוויה שבמזרח ירושלים. דוברות מג"ב,
המטען שנמצא ליד עיסאוויה/דוברות מג"ב

מערכת הביטחון ערוכה היום בכוחות מתוגברים ברחבי הארץ ובאזור יהודה ושומרון בשל "יום הזעם" שעליו הכריזו הפלסטינים. כוחות צה"ל באוגדת עזה תוגברו כבר אתמול בכוחות מחטיבת גולני ובנגמ"שים על רקע ההפגנות ההמוניות של תושבי הרצועה והחשש מהסלמה בגבול. נוסף על כך, הוצבו נגמ"שים לאורך גדר המערכת כדי להיערך להפרות סדר אלימות ורחבות המתוכננות להיום.

בתום הערכת מצב החליט אמש מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, על הגבלת גיל המתפללים שיורשו להיכנס היום לשטח הר הבית מחר, כך שיותר רק לבני 40 ומעלה. ההגבלה לא חלה על נשים. עוד נמסר כי משטרת ירושלים ממשיכה לפעול בכוחות מתוגברים ברחבי העיר, בדגש על סמטאות העיר העתיקה, צירי תנועת מתפללים לכותל המערבי והר הבית, תוך דבקות במשימתה לשמירה על ביטחון כלל תושבי העיר ומבקריה.

מטען מאולתר אותר במתחם הישיבה במעיין מאיר בסמוך לנווה צוף  16 באוקטובר 2015. צילום: אהוד אמיתון/TPS, מערכת וואלה! NEWS
המטען המאולתר שנמצא ליד נווה צוף/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אהוד אמיתון/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully