וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית רחובות הורתה לאסור כניסה של בני מיעוטים למוסדות חינוך

18.10.2015 / 13:25

ראש עיריית רחובות פרסם עלון בטיחות שבו מופיעה ההנחיה, עקב המצב הביטחוני. חברת מועצה פנתה ליועצת המשפטית בבקשה "להחיל זאת על כל הפועלים". בינתיים, נמחקה ההתייחסות לנושא מאתר העירייה

שכונת קריית משה ופרויקט המגורים החדש בצפון השכונה 'רחובות הצעירה', רחובות, 7 ביולי 2015. ניב אהרונסון
"המסר לציבור הוא קולקטיבי ולא נגד אוכלוסייה כזאת או אחרת". רחוב קריית משה ברחובות/ניב אהרונסון

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, פרסם בשבוע שעבר עלון בטיחות שבו מופיעה הנחיה לאסור כניסתם של בני מיעוטים לגני ילדים, בעקבות המצב הביטחוני. גם בעיריית הוד השרון ביקשו לדלל את היתרי הכניסה למוסדות החינוך, אך שם נקטו בגישה מעט שונה. ההחלטה בהוד השרון היא כללית יותר, ולפיה "לא תתאפשר כניסה של עובדי אחזקה וניקיון למוסדות החינוך בזמן הלימודים".

בעקבות ההנחיה, פנתה אחת מחברות המועצה ברחובות אל היועצת המשפטית בעירייה וביקשה ממנה להידרש לסוגיה, אשר מדירה רק את בני המיעוטים מלעבוד במוסדות החינוך לגיל הרך. "בעקבות סדרת ההנחיות פניתי ליועצת המשפטית", כתבה חברת המועצה בפנייתה והוסיפה כי "חשבתי שאם מחויבים ביטחונית לנוהל כזה, יש להחיל אותו על כל הפועלים".

היא הוסיפה כי בעיניה, "המסר לציבור הוא קולקטיבי ולא נגד אוכלוסייה כזאת או אחרת, אני לא בעד להוריד את נהלי הביטחון, אני בעד שיחילו אותם על כולם. אני מבינה את החששות של ההורים, דיברתי עם הגורמים בעירייה והיועצת המשפטית ואני מחכה לתשובות".

עוד בנושא:
פרסום ראשון: ראש עיריית אשקלון הפסיק עבודת ערבים בעיר
קווי אוטובוס שעוברים בכפר כנא הוסטו ממסלולם: "התושבים מפחדים"

רחמים מלול ראש העיר רחובות. מתוך עמוד הפייסבוק רחמים מלול, אתר רשמי
"ההנחיה כנראה לא הועברה נכון". רחמים מלול/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק רחמים מלול

מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, מסר בתגובה לדברים: "עיריית רחובות דואגת לאבטחת תושביה, בעיקר ילדי מערכת החינוך, ולכן נתנה הנחיות מחמירות. ההנחיות כוללות שמירה, תגבור סיורים ונוכחות של עובדי עירייה באזורים השונים בעיר מעבר לתפקידים שבשגרה, ולכן יצאה הנחיה שכנראה לא הועברה נכון. הנחיה זו תוקנה באתר העירוני. מה שעומד לנגד עינינו זה שמירה על ביטחון תושבינו". מבדיקת וואלה! NEWS עולה, כי העירייה מחקה מהאתר את ההתייחסות לאיסורי הכניסה למוסדות החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully