וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אלף שיחות ביום: בשל גל הטרור - שיא של פניות למוקד 100

אבי אשכנזי ודב גיל-הר

16.10.2015 / 9:00

מאז החל גל האלימות הנוכחי גברו הפניות למוקד המשטרה. המוקדנים מטפלים בכמאה פניות בשעה - עלייה של יותר מ-60% ביחס לימי שגרה. "יש עלייה בדיווחים על אנשים וחפצים חשודים". צפו בדיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בגל הטרור הנוכחי נקרא הציבור להיות עירני ולדווח למשטרה על כל אירוע חריג. את המתח, העצבנות והעירנות מרגישים היטב במוקד 100 של המשטרה, שמטפל בממוצע בכ-30 אלף פניות ביום. מוקד 100 של מחוז תל אביב לבדו, מטפל במאה פניות לשעה, עלייה של יותר מ-60% בהשוואה לימים רגילים.

תת-ניצב יורם אוחיון, ממלא מקום מפקד מחוז תל אביב, סיפר בריאיון לאולפן וואלה!NEWS כי מוקדי המאה נמצאים בשיא הפעילות ותגברו כוחות במוקדנים נוספים. לדבריו, יש עלייה בדיווחים על אנשים וחפצים חשודים. אוחיון התייחס גם לדיווחים ברשות החברתיות ובעיקר בקבוצות הווטסאפ, ואמר שפעמים רבות מדובר בדיווחים לא מדויקים שזורעים בהלה מיותרת. הוא קרא לציבור להקשיב לדיווחים המוסמכים של המשטרה ולשמור על שגרה.

אוחיון פנה לציבור וביקש לדווח על כל אירוע חריג למוקדים ולשוטרים הפרוסים בשטח. הוא הדגיש, כי יש להשאיר את הפעילות המבצעית בשטח לשוטרים וכי אסור שאזרחים ייקחו את החוק לידיים. "לא כל אירוע הוא אירוע טרור, יש גם אירועים פליליים ורק כוחות המשטרה מאומנים ויודעים כיצד להתמודד איתם".

מלחמה ברחובות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
פלסטינים העלו באש את מתחם קבר יוסף בשכם
בצעד חריג: צו מעצר מנהלי לישראלית מהצפון שאיימה "להיות שהידית"
המחבל בן ה-13 הודה: "באתי עם בן דוד שלי לדקור יהודים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully